Visita de l’alumnat de 6è a les instal·lacions de TV3 i al Parlament de Catalunya

El passat dijous 2 de juny, l’alumnat de 6è va realitzar la sortida final de curs a Barcelona. Van anar a visitar les instal·lacions de TV3 i el Parlament de Catalunya.

Un cop dins de TV3 els hi van ensenyar els diferent platons on es realitzen els programes (entre ells el dels telenotícies, un dels més populars) , on es guarda tot el vestuari i els decorats, les sales de control i el material logístic. Dir que dins del recinte de la televisió pública no es podien realitzar fotografies.

Després de dinar van realitzar la visita al Parlament de la Catalunya, un dels edificis més importants del nostre país. Van tenir la gran sort que la visita va anar a càrrec d’una diputada ERC que forma part de l’equip de govern, la Sra. Anna Torrentà, la qual és a la vegada l’alcaldessa d’Ordis, un poble de la nostre comarca (Alt Empordà).

Ens van explicar el funcionament de les instal·lacions i els seus espais més emblemàtics a més d’una mica de la història de l’edifici.

A continuació algunes de les fotografies de la sortida: