CURS 2021-2022:

DESTACATS

JA ESTÀ A LA VOSTRA DIPOSICIÓ LA NOVA APP DE PAGAMENTS I AUTORITZACIONS

Benvolgudes famílies, a partir d’avui, l’Institut Escola us proporciona un sistema àgil i senzill
per a realitzar els pagaments i rebre les comunicacions del centre, basat en pagament segur amb targeta
de crèdit o dèbit, i per Bizum. Si teniu cap dubte, adreceu-vos a la secretaria del centre.

Trobareu més informació sobre la instal·lació i ús de l’APP a la pàgina
de TPVEscola, seguint aquesta web:  www.tpvescola.com

Instruccions per accedir i identificar-se a TPVEscola:

Amb l’App gratuïta del mòbil:
• Descarregueu i instal·leu l’App “TPVEscola” a Google Play o App Store.
• Obriu l’App i seleccioneu població Empuriabrava i Institut Escola El Bruel.
• Introduïu l’usuari i la contrasenya indicades al requadre de sota. Un cop introduïda, ja queda
gravat per properes vegades.
• Si teniu més d’un/a fill/a al centre, podeu incorporar tots els usuaris des de Usuaris > Nou usuari.
Podeu canviar de fill/a a Usuaris > Canvi d’usuari.
• Aneu a El Meu Compte i registreu una signatura per signar les autoritzacions.

Des de la web:
• Aneu a la web www.tpvescola.com i seguiu els passos anteriors.

Vídeo explicatiu:

Per realitzar un pagament:

Un cop identificats aneu a Pagaments (APP o Web) i seleccioneu els conceptes que voleu pagar.

Fent clic al botó Pagar accedireu a la pàgina bancària de pagament. Heu d’introduir les dades de la
vostra targeta de crèdit/dèbit o el telèfon associat al vostre Bizum i seguir les instruccions per
verificar el pagament tal i com us indiqui la vostra entitat bancària.

Si ho voleu, podeu desar amb total seguretat, la targeta de pagament i també domiciliar en targeta els
pagaments del centre (Sistema bancari segur de Redsys).

VERIFIQUEU o DONEU D’ALTA el vostre email a TPVEscola. Rebreu un email amb el justificant de
cada pagament i altres comunicacions que pugui realitzar el centre. No cal lliurar cap justificant al centre.

Vídeo explicatiu:

FESTA FINAL DE CURS 20/21

Acabem un curs difícil, ple d’incerteses i dificultats que hem anat superant dia a dia.
Avui 22 de juny hem celebrat la festa de final de curs per acomiadar-nos! Hi ha participat tot l’alumnat d’infantil i primària!
I de quina manera? BALLANT!!! 😀
Aquí teniu un petit recull… Llegeix més»

Remullats!

Al llarg de l’última setmana de curs, tenint en compte els grups bombolla i des de l’àrea d’Educació Física, els nens i nenes de primària han gaudit d’una sessió de jocs d’aigua en motiu d’una doble celebració: l’arribada de l’estiu i el final de curs.
La… Llegeix més»

Sortida de P3, P4, P5, 1r i 2n amb el Tren Turístic a la platja d’Empuriabrava

El passat divendres 11 els infants d’educació infantil i cicle inicial van realitzar una sortida lúdica a la platja d’Empuriabrava amb el Tren turístic de la població.
Van realitzar un viatge per Empuriabrava, van jugar a la platja i esmorzar a la zona de pícnic d’allà… Llegeix més»

CONCURS DECORAT DE PORTES.

El 5 de juny vam commemorar el Dia Mundial del Mediambient. Per sensibilitzar i treballar les problemàtiques mediambientals, aquesta darrera setmana, hem dut a terme 2 activitats amb tots els grups d’ESO. Una exposició-xerrada “Les tortugues marines i el canvi climàtic” (article anterior) i un… Llegeix més»

COLÒNIES 1.ESO.

Els alumnes de 1er d’ESO s’han divertit molt a les colònies 2021. Han gaudit d’una visita guiada a Besalú, una estada al Mas Coromina on han realitzat activitats a l’aire lliure i un altra visita al Museu Volcans d’Olot.
Llegeix més»