UNA NOVA IMATGE, PER A UN NOU CENTRE

El jurat compost per:
Direcció: Àngel Fuster.
Ajuntaments: Carme Bladé Callau, Ajuntament del Perelló i Àngels Llombart Ferreres, Ajuntament de Rasquera
AFA: Manel Soler Castells i Miquel Gil Espuny.
Àmbit artístic: Pere Campoy, Rosa Goicoechea i Verònica Callau.
Alumnat: Anna Cruz i Kai Ramon Montserrat i Queralt Casacuberta.

Reunit el passat dia 7 de desembre de 2022 a l’aula Miquel Patón de l’Institut Escola El Perelló va decidir per majoria que la marca guanyadora entre les 148 presentades serà la d’Alèxia Pallarés i Brull. Un pictograma que serà la base del nou imaginotipus representatiu del nou centre esdevingut de la fusió de l’Escola Jaume II i l’institut Blanca d’Anjou.

Segons l’autora el mateix vol representar per una banda els colors de la bandera de El Perelló i per l’altra la mar i les muntanyes sent l’emblema més característic el cim de Cabrafeixet a la serra de Cardó sent aquets un espai que ens uneix i ens agermana amb la població veïna de Rasquera.

Per últim també volem expressar el nostre reconeixement als treballs finalistes presentats per: Berta Castells, Anna Rebull, Andreu Benaiges, Jordi Lleixà, Ainoa Caballé i Marina Martí.

Enhorabona a tothom i 148 gràcies per participar i fer créixer la comunitat educativa de l’IE El Perelló.