II Jornada EixArt

Des de l’àmbit artístic aquest any per celebrar la Jornada EixArt volem apropar el circ a l’escola, no sols com a espectacle d’entreteniment sinó també mostrant al nostre alumnat les seves arts i tècniques pròpies.

Per aquesta raó hem contactat amb l’Escola de Teatre i Circ d’Amposta que durant els dies 29 i 30 de maig vindran al centre a fer una sèrie de tallers en relació a l’art, les disciplines i les tècniques circenses, com ara els equilibris, malabars, trapezis, corda fluixa, clown… A més aquests tallers també tenen la vessant de donar a conèixer diferents sortides professionals i/o d’aprenentatge que estan a la vora i sovint són molt desconeguts pel nostre alumnat. Per als més menuts hem pensat en una proposta de clown més xaladora amb Marieta Voltereta, on a través de diferents jocs i dinàmiques també els mostrarà les tècniques circenses.

A més a més per completar aquestes jornades des del centre s’han vinculat dues obres de teatre: La perruca per a l’alumnat de primària i És de conya per a l’alumnat de secundària programada pel dimecres 7 de juny, totes dues es representaran al Cinema Auditori Victòria.

Àmbit Artístic.