Concurs del nou logotip Institut Escola El Perelló

PREÀMBUL

Després de la fusió de l’Escola Jaume II i l’I.E.S. Blanca d’Anjou del Perelló en el nou centre anomenat Institut Escola El Perelló, es veu la necessitat de crear un nou logotip que l’identifiqui.

BASES DEL CONCURS

1.- Objectiu: disseny d’un logotip destinat a ser la imatge representativa de l’Institut Escola El Perelló en tota la difusió d’informació sobre la mateixa, per mitjà de la pàgina web, xarxes socials i altres documents i/o materials.

2.- Requisits/aspectes a tenir en compte: el logotip haurà de reflectir la naturalesa del centre (poblacions receptores d’alumnat, significat del nom nou, pluralitat, coeducació, compromís amb el medi ambient, etc.), pel que es valorarà:

– Que aparegui el nom del centre (és l’únic text permès).

– És aconsellable/recomanable crear un disseny senzill i l’ús de màxim 3 colors, fàcilment digitalitzables i traslladables a escala de grisos, per facilitar la realització tant en color com en blanc i negre, i per fer-ne adaptacions.

− La tècnica serà lliure. Tanmateix, els participants hauran de tenir en compte que el disseny presentat i que resulti guanyador del concurs serà després reproduït en diferents formats i materials.

−Els dissenys presentats podran ser fets a mà o digitalment (és preferible que el format en què es faci sigui   vectorial i escalable, però s’accepten formats en .jpg, .png, .pdf.)

– És aconsellable presentar una explicació de la idea i concepte del logotip.

– Originalitat.

– Creativitat.

3.- Participants: podrà participar en el concurs qualsevol alumne/a del centre, exalumnat i/o membre de la comunitat educativa. Cada concursant podrà presentar un sol disseny.

4.- Presentació: S’entregarà el disseny sobre un suport de Din-A4 amb un pseudònim escrit a la part del darrera. A aquest disseny se li adjuntarà un sobre amb el pseudònim escrit a la part exterior i, en l’interior, en un paperet, s’escriurà el nom, cognoms i curs del/de la participant.

S’haurà de presentar a consergeria en horari escolar fins el dia 25 de novembre de 2022

5.- Terminis de presentació: del 10 d’octubre al 25 de novembre

6.- Jurat: El jurat encarregat de valorar les propostes i escollir-ne la guanyadora estarà format per:

1. El Director del centre o un altre representat de l’equip directiu.
  2. Dos docents del centre de l’àmbit artístic.
  3. Dos membres de l’AFA del centre.
  4. Dos alumnes de la CdG i dos alumnes de la CdJ.
  5. Un membre de l’Ajuntament del Perelló i un membre de l’Ajuntament de Rasquera.

7.- Resolució: d’entre tots els dissenys presentats, el jurat escollirà el disseny guanyador. Si fos el cas que hi hagi més d’un disseny amb la qualitat necessària per ser elegit guanyador, es reserva l’opció de fer un sistema de votacions o qualsevol altra dinàmica que acordi el jurat per fer-ne l’elecció definitiva. Tanmateix, el jurat es reserva el dret de declarar desert el concurs.

8.- Dotació del premi:

9.- Es concedirà un sol premi dotat amb una cistella amb productes de proximitat del Perelló i Rasquera.

10.- Propietat intel·lectual: el logotip premiat quedarà en propietat exclusiva i permanent de l’institut escola, que tindrà completa llibertat per fer-lo servir totalment o parcial o per modificar-lo en el moment i la forma en que es consideri necessari.

11.- Acceptació de les bases: La participació en el concurs representa implícitament l’acceptació de totes les bases així, com també la fallada del jurat. Qualsevol cas no previst en les presents bases serà resolt pel jurat i la decisió, comunicada als participants.

Àmbit Artístic

IE El Perelló