Un mateix destí: El Perelló

Com que cada alumne de classe de 6è tenim orígens diferents, ens va sorgir la idea de crear els senyals que indiquen la distància que hi ha entre les ciutats i pobles d’origen de cadascú de nosaltres i el Perelló, que és el poble on vivim alguns i estudiem totes i tots.

Primer vam fer una llista amb tots els llocs i vam buscar la distància que hi havia des del Perelló fins a la ciutat. Gràcies a Sílvia, vam obtenir les fustes que vam pintar de diferents colors. Seguidament cadascú va triar el seu poble o ciutat i el va escriure en una fusta on també vam ficar la distància que hi havia. Finalment, la Sílvia, que és una mica “manitas“, va clavar un pal en un test i les fustes al pal.

Amb aquest treball grupal podem saber l’origen de tot el grup, conèixer les diferents llengües, cultures, religions, tradicions, festes… Amb això ens hem adonat i hem pres consciència de com està formada la nostra petita societat i de la seva riquesa.

Cuba, l’Aldea, València, Perú, Romania… Amb un nexe comú: el Perelló.

Post redactat per l’alumnat de sisè.