Comunicat de centre 2 – setmana del 29/03 al 03/04

Benvolguda Comunitat Educativa,
Després d’aquestes dues setmanes que el centre ha estat tancat, seguint les instruccions del Departament d’Educació, i davant l’estat d’alarma i incerteses, només ens podem adreçar a vosaltres amb informacions que ens arriben a partir de les declaracions que el Conseller Josep Bargalló fa als mitjans de comunicació o dels butlletins interns que el Departament ens fa arribar.
Des del centre, el claustre i el personal PAS, estem es contacte permanent amb la Direcció dels Serveis Territorials d’Educació per actuar segons les circumstàncies que es vagin produint en cada moment i seguint sempre les directrius que ens van fent arribar.
Aprofitem el correu per explicar-vos quin ha estat el pla de treball d’aquests dies de confinament. Durant aquestes setmanes, i malgrat les dificultat que ens ha suposat treballar d’aquesta manera, hem estat creant el document de tasques per als primers quinze dies i el document d’aquesta setmana, el qual us adjuntem i trobareu a la web del centre. També hem realitzat les avaluacions i els informes del 2n trimestre fent reunions de Cicles, d’Equips Docents i d’Equip Directiu. A finals d’aquesta setmana us farem arribar els informes.
Aquests propers dies, els dedicarem a fer reunions de coordinació, tancament de tasques més administratives, Programacions, Plans Individualitzats, Memòria (de manera parcial), a més de les trobades que podran fer els alumnes d’alguns cursos amb els seus docents per preguntar dubtes o simplement per tenir-ne contacte i veure com es troben. Aquestes trobades es faran segons un horari establert (això queda explicat en els documents adjunts).
També hem creat una web amb recursos per les famílies anomenat “Espai de trobada” que anirem ampliant, al que s’hi pot accedir des de la web del centre iefrancesccambo.cat  a Menú/Família i escola/Espai de trobada, que creiem que serà del vostre interés: https://sites.google.com/xtec.cat/espai-de-trobada/p%C3%A0gina-principal
Cal dir, que les activitats proposades estan pensades per mantenir la curiositat per aprendre i per mantenir els hàbits d’estudi i/o de treball i, fins que no ens arribi una altra instrucció, no seran avaluables, però formen part del procés d’aprenentatge dels nens/es i els calen per continuar avançant en aquest procés, encara que ara mateix, la prioritat és ajudar-nos entre tots a superar aquesta situació.
Us recordem que heu d’estar atents als canals de comunicació i xarxes socials del centre, on anirem actualitzant la informació.
Gràcies per la vostra col·laboració, predisposició i comprensió en aquests dies tant i tant complicats que ens hi trobem. Ens en sortirem entre tots, n’estem segurs!