Atenció!!! Informacions importants

Benvolgudes famílies,

El proper 14 de setembre comencem el nou curs escolar. Com tots sabem serà un curs atípic, amb convivència amb la pandèmia de la Covid-19 i presencial sempre que sigui possible. Les informacions ens van arribant amb comptagotes i ens veiem obligats a fer canvis amb la intenció de millorar l’acollida del nostre alumnat i famílies. Us demanem comprensió.

Us informem d’alguns canvis en les reunions de la propera setmana:

1- Es manté la Reunió de l’Equip directiu amb les famílies, via meet, pel proper dimecres 9 de setembre a les 19:00. Properament us farem arribar l’enllaç.

2- CANVI DE DATA: La reunió d’inici de curs pels alumnes nous de P3 finalment es farà el dijous 10 de setembre de manera PRESENCIAL. S’organitzarà en petits grups de màxim 10 persones (1 membre de la família per alumne/a i sense presència dels fills) en la zona del pati de l’escola, d’acord amb el protocol marcat des del Departament. A primers de setmana s’enviarà un correu a les famílies amb l’organització de la trobada.

3- Programarem una Reunió d’inici de curs per les famílies de 1r de Primària el proper dijous 10 de setembre de manera PRESENCIAL. S’organitzarà també una trobada, en petits grups de màxim 10 persones (1 membre de la família per alumne/a) en la zona de la pista. A primers de setmana s’enviarà un correu amb el llistat d’alumnes per tutories i l’organització de la trobada.

4- Programarem Reunions de Benvinguda al nou curs escolar per nivells (P4, P5, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è), via meet, el proper dijous 10 de setembre. A primers de setmana s’enviarà un correu amb el llistat d’alumnes per tutories i l’enllaç per participar en la trobada.