Centres impulsors i xarxa territorial

CENTRES IMPULSORS EN21
Els centres impulsors són centres que fa temps que van començar el canvi educatiu, enfocant la seva pràctica diària en desenvolupar competències per a la vida, i adoptant pràctiques fonamentades en com les persones aprenem. Els centres impulsors són la referència principal per als centres de la mostra representativa. Per això es fan visites en aquestes escoles de referència.

XARXA TERRITORIAL BAGES MMA
Els 481 centres que formen part d’Escola Nova 21, han estat distribuïts en més de seixanta xarxes territorials. L’escola Barnola forma part de la xarxa Bages MMA, juntament amb 9 escoles de la comarca. L’objectiu d’aquestes xarxes és cooperar i compartir el procés per a l’actualització i el canvi educatiu.

En aquest PDF podeu consultar la relació dels centres impulsors i de les escoles de la xarxa territorial Bages MMA.