Bones festes!
18/12/25Des de l’IE Barnola, amb els millors desitjos…
Bones Festes i Feliç Any 2026.
Ens retrobem el dijous 8 de gener.
Salut i educació!
Des de l’IE Barnola, amb els millors desitjos…
Bones Festes i Feliç Any 2026.
Ens retrobem el dijous 8 de gener.
Salut i educació!
Aquest mes de desembre, els nens i nenes de 4t-5è, hem anat a la residència Relat a cantar nadales. Vam cantar 3 cançons i les vam combinar amb les que els avis i àvies ens tenien preparades. Un avi que és deia Joan ens va… Llegeix més»
DIMARS 9 DE DESEMBRE AL CALENDARI DADVENT ENS VA DIR CA ANESIM A BUSCA EL TIO. AL VAM TROBA AL PONVELL. ESTABA AMAGAT SOTA UNES FULLES. PORTABA UNA CARTA CA DEIA CA TENIA GANA I EL VAM PORTA A LESCOLA I LI VAM DONA MENJA.
Llegeix més»
Hola famílies, durant aquest mes de novembre hem celebrat dues festes molt importants:
Dilluns dia 24 de Novembre vam celebrar Santa Cecília. Els nens i nenes de 2n i 3r vam tocar ukeleles.
Vam anar a veure diferents grups d’alumnes que toquaben diferents instruments.
El dia 25 vam… Llegeix més»
Hola famílies,
Us fem arribar la Barnoleta d’aquest mes de desembre.
BARNOLETA_INFO_desembre
Cordialment,
Equip Directiu
El dilluns 10 de novembre va venir el Xavier de la Deixalleria mòbil a fer-nos l’activitat “L’excursionista”. El Xavier ens va explicar diverses activitats manipulatives per descobrir la importància del reciclatge i donar a conèixer la deixalleria mòbil. Després vam poder jugar amb aquestes propostes… Llegeix més»
Aquest trimestre, l’alumnat de 4t i 5è hem fet un viatge artístic per diferents moments de la història. Hem creat fotografies màgiques jugant amb la perspectiva, hem pintat amb pigments naturals com feien els prehistòrics i hem elaborat els nostres propis papirs egipcis tenyits amb cafè i decorats amb jeroglífics. Una aventura creativa que ens ha permès aprendre, experimentar i gaudir de l’art en totes les seves formes!… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Us informem que els dies de venda de la Cooper Barnola (cooperativa de 6è) seran: El dimecres 3 de desembre al mercat municipal a les 10:30h i dissabte 20 de desembre al mercat de nadal a partir de les 9:00h fins a les 13:00h.
Els… Llegeix més»