DIA INTERNACIONAL DE LA DANSA

L’IEA ORIOL MARTORELL celebra el Dia Internacional de la
Dansa dissabte 29 d’abril

L’entorn de la plaça de Margarida Xirgu aplegarà una gran festa de la
dansa el dissabte 29 amb el nostre alumnat, el de l’Institut del Teatre, l’Associació de
Professionals de Dansa de Catalunya (APdC) i l’escola de dansa Carles Ibáñez.

El programa d’activitats s’iniciarà a les 12 h on es podran veure les creacions que les coreògrafes Fàtima Campos, Virgínia Gimeno i Raquel Gualtero han treballat els darrers dies amb diversos col·lectius i entitats de dansa vinculats als barris de Ciutat Vella, Sant Martí i Nou Barris, un projecte impulsat per l’APdC per portar la dansa als barris de Barcelona.

A continuació, l’Atri de l’Institut del Teatre acollirà una quinzena d’actuacions a
càrrec de l’alumnat de l’IEA Oriol Martorell, del Conservatori Professional i el Conservatori Superior de Dansa de l’Institut del Teatre, la jove companyia IT Dansa, així com l’alumnat de l’escola de dansa Carles Ibáñez.

La festa finalitzarà amb la lectura del manifest del Dia Internacional de la
Dansa, que enguany va a càrrec de la ballarina, coreògrafa, pedagoga,
directora del Mercat de la Flors i Premi Nacional de Dansa 2010, Àngels
Margarit.

Totes les activitats del dia 29 són gratuïtes obertes al públic.

PROGRAMA:

12.30h Actuacions de l’alumnat de les escoles participants a l’ATRI

Jaleo
Coreografia de Rosa Alba i Vanessa Domínguez amb alumnat del CPD de 1r i 2n curs de dansa espanyola

Conseqüències
Coreografia de Carles Ibáñez amb Anna B.Garcia, Belén Navone, Cira Piquer,Irene Fon, Laura Sanz, Marta Sequera, Mónica Diaz, Paula Navarro i Valeria Bautista.

Una trobada
Coreografia de Carles Ibáñez amb Laia Roca i Mai Matsuki

Un segundo más
Coreografia d’Eva Fernández García de 6è del CPD de dansa clàssica

Remind myself who I am
Coreografia de Maria Tomiyama de 3r curs del CPD de dansa clàssica

Esperemos
Coreografia de Garret Smith de 6è curs de l’IEA Oriol Martorell de dansa clàssica

Delicada brusqueda
Coreografia d’Alejandro Luque de 6è curs del CPD de dansa espanyola

Bon voyage
Coreografia de Diego Sinninger de 6è curs de l’IEA Oriol Martorell de dansa contemporània

eRr0r>65
Coreografia de Federica Albert, Genís García, Naina Prat, Lua Botella, Pau Aymerich de 4t curs del CPD de dansa contemporània

Tintinara
Coreografia de Natàlia Ribalta Millà de 5è curs del CPD de dansa clàssica

La Vía
Coreografia d’Erik Andrade, Eva Fernández, Martina Miro, Emma Pons, Iria Ramirez, Imke Guerra, Alanis Moineau de 6è curs del CPD de dansa clàssica

De Capote. Recordando a Manolo Sanlúcar
Coreografía de Nacho Blanco amb Alex Vizuete i Izan Campos de 1r curs del CPD de dansa espanyola.

Rave in Palace
Coreografia de Diego Sinniger amb Andrea Muñoz, Aitana Bru, Lucía Moraleda,Cêlia Llaberia, Marina García, Aleix Colomer, Núria Audouard, Marta Badosa,Marta García,Paula Martín, Eloi Rodés, Aina Joaniquet, Tània Hernández, Agnès Muñiz,Raquel Valldeperez i Laia Gómez de 6è curs del CPD de dansa contemporània

Mostrari
A càrrec de l’alumnat del Conservatori Superior de Dansa (CSD) Aurora Vallejo, David Santana, José Manuel Pérez i María Bori.

The Prom
Coreografia de Lorena Nogal amb la Jove Companyia de Dansa IT Dansa de l’Institut del Teatre

14.30h lectura del manifest a càrrec de la ballarina, coreògrafa, pedagoga, directora del Mercat de la Flors i Premi Nacional de Dansa 2010 Àngels Margarit. Un manifest que reivindica la necessitat de tenir dansa cada dia i per aquets motiu el missatge anirà evolucionant dia a dia i el podreu anar seguint en aquest enllaç.

Horari
des de les 12h fins les 14.30h