Premis a Treballs de Recerca 2020

Una vegada més, alumnes de batxillerat han estat guardonats i reconeguts per les millors universitats i entitats del país pels seus Treballs de Recerca (TdR) d’aquest curs 2020. Des de la UB, UPF, UAB i el CAC, han reconegut la qualitat i el rigor  que han mostrat els alumnes en els seus TdR dintre les seves respectives temàtiques.

Treballs de recerca 2020

Celina Blasco Bronisz

Representant l’irrepresentable: la música dels camps nazis a la gran pantalla.

TutoraMarina Mazón

• 1r Premi als Treballs de recerca de l’alumnat de batxillerat atorgat pel CAC    (Consell de l’Audiovisual de Catalunya).
    • 2n Premi de Comunicació Audiovisual de la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona.
    • Menció especial per la seva contribució a la memòria històrica, atorgat per la facultat de comunicació de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Raúl Campos Calzada

L’expressió dels sentiments: alexitímia i música.

Tutora: Mireia Martin

Kalina Paz Ilieva

Creativitat i música. L’estudi d’un instrument afavoreix la creativitat?

Tutora: Mireia Martin

Martina Agustí Barrieras

Del paper a la pantalla. La relació entre el cinema i la literatura a partir de l’anàlisi de Frankenstein de Mary Shelley.

Tutor: Àlex Gimeno

• Finalista del premi Francesc Noy d’Humanitats (UPF).
    • Menció honorífica del premi Argó en l’àmbit d’Humanitats (UAB).