Participació 26a edició Jocs Florals Escolars de Barcelona

Un any més, els alumnes del centre, van estar presents al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona en l’acte de lliurament dels premis dels Jocs Florals Escolars de Barcelona d’aquest curs 2015-2016, que ha estat presidit per l’alcaldessa de la ciutat, Ada Colau. En el marc de la cerimònia s’han donat a conèixer els autors i autores dels treballs guanyadors, vuit en prosa i vuit en poesia. Enguany, com a novetat, s’hi ha incorporat el d’una nova categoria: el conte audiovisual il·lustrat. Aquesta edició ha estat guardonada l’Helena Torner, amb el primer premi de Poesia de CI. Els altres alumnes finalistes, guanyadors tots ells amb els primers premis del districte de Nou Barris, van rebre el diploma on acreditava la seva participació en aquesta edició dels Jocs Florals.

Participants dels Jocs Florals Escolars Barcelona 2016
Helena Torner, Ian Iglesias, Oriol Sicilia, Laia Parent, Ània Custodio i Mia Guaitoli

També, vam ser finalistes en la categoria de conte audiovisual il·lustrat de CI, on els alumnes de la classe de 1rB van realitzar un fantàstic conte audiovisual amb el títol EL CERVATÓ.

Per arribar fins aquí, els alumnes van haver de guanyar en el certament que es feia a cada districte de la ciutat, en el nostre cas, el de Nou Barris, on també vam guanyar molts més premis en aquesta edició del Jocs Florals Escolars de Nou Barris.

jocsflorals_16districte2
L’Ània Custodio, llegint el seu treball a la seu del districte de Nou Barris.
jocsflorals_16districte1
Mia Guaitoli, Joan Alòs i Lucia Uribe

Podeu veure la llista dels alumnes guanyadors del certament realitzat al districte de Nou Barris:

2n CI Ian Iglesias Els Dibuixos Màgics PROSA 1r Premi
2n CI Helena Torner La Tardor POESIA 1r Premi
3r CM Oriol Sicília Tinc por a no dormir POESIA 1r Premi
4t CM Laia Parent Jo ja no sé a quin món estic PROSA 1r Premi
6è CS Greta Vilajosana La dona de les francesetes PROSA 2n Premi
1r ESO Mia Guaitoli El mar PROSA 1r Premi
1r ESO Joan Alòs Poema Vocalitzat POESIA 2n Premi
3r ESO Lucia Uribe Tot en silenci PROSA 2n Premi
1r BATX Ània Custodio Gris PROSA 1r Premi
1rB CI Conte Col·lectiu El Cervató C.Aud. 1r Premi

Aquesta edició dels Jocs Florals Escolars, tots els treballs presentats pel alumnes del centre, des de  primària fins batxillerat, han estat magnífics, sorprenents, enginyosos, refrescants, emotius, etc… i per tant, els  volem compartir amb tots vosaltres perquè el pugueu gaudir, tant o més del que ho hem fet nosaltres. Enhorabona a tots els alumnes, professorat, jurat, per aquests Jocs Florals!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *