OFERTA DE FEINA (ÀREA DE MÚSICA)

PLAÇA DE PROFESSOR/A DE TUBA/BOMBARDÍ

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ

Estar en possessió d’un dels títols següents:

• Títol Superior de professor de tuba/bombardí (pla d’estudis del 66 o equivalent).
  • Títol Superior de música, especialitat de tuba/bombardí (Pla d’estudis LOGSE)
  • Títol Superior de música, especialitat pedagogia del tuba/bombardí (Pla d’estudis LOGSE)
  • En el cas de titulacions més actuals on no s’especifiqui l’especialitat serà necessari presentar, a més, l’itinerari per tal de comprovar que té els estudis de l’especialitat.

C1 de Català

Nacionalitat espanyola o permís de treball

EXPLICACIÓ DE LA VACANT/SUBSTITUCIÓ

Impartir classes de tuba, bombardí i música de cambra a alumnat entre 8 i 12 anys així com alumnes de grau professional de música.

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ: ENTREVISTA I PROVA

Un cop finalitzat el termini per a presentar les candidatures, el centre revisarà els currículums i seleccionarà als candidats per fer una entrevista. Es valorarà si també hi ha una classe com a prova pràctica.

Els interessats i interessades hauran d’enviar un correu a coordinaciomusica@ieaoriolmartorell.cat adjuntat el CV, Títol Superior i DNI. Tot i que l’horari no està encara tancat, les classes podran ser de dilluns a divendres de 8.30 a 17 h. La data límit per enviar els CV serà el divendres 15 de setembre. L’entrevista serà el dimecres 20 de setembre.

PLAÇA DE PROFESSOR/A DE PROMOCIÓ GESTIÓ I ANGLÈS D’ESPECIALITZACIÓ

REQUISITS DE PARTICIPACIÓ
Estar en possessió del títol següent: Títol Superior de promoció i gestió
C1 de Català
C1 d’Anglès
Nacionalitat espanyola o permís de treball

EXPLICACIÓ DE LA VACANT
Impartir totes les classes relacionades amb la producció, orientació laboral, pràctiques en
organitzacions corals i l’anglès d’especialització especificades al Decret 224/2028 que regula el
Cicle Formatiu Superior en Tècniques de Direcció Coral. Les classes seran en part asíncrones
mitjançant càpsules pregravades.

PROCEDIMENT DE SELECCIÓ:
Un cop finalitzat el termini per a presentar les candidatures (divendres 15 de setembre), el centre revisarà els currículums i
seleccionarà als candidats per a fer una entrevista i una prova pràctica. Aquesta consistirà a
realitzar una classe pràctica.

CRITERIS PER A LA SELECCIÓ DEL CANDIDAT/A
– Demostrar domini en les tècniques informàtiques necessàries per a l’exercici docent
– Tenir capacitats pedagògiques per tal de poder transmetre eficaçment els coneixements a
l’alumne.