L’alumne Andreu Diport, és guardonat per Viquipèdia

andreudiport

L’alumne de batxillerat, Andreu Diport, ha estat guardonat pel seu article Contrapunt a un  dels llocs més reconeguts i consultats d’internet, com és la Viquipèdia en català.

En nombroses ocasions sentim com els professors ens indiquen que anem amb compte amb la Viquipèdia perquè és una font d’informació poc fiable.En certa manera tenen raó, perquè hi ha una gran quantitat d’articles amb mancances ortogràfiques o que no estan referenciats adequadament.

El seu treball ha estat reconegut com Article de QualitatPer tal que un article esdevingui de qualitat, ha d’ésser analitzat i valorat en els apartats de llengua (ortografia i redacció), completesa del contingut, referències i verificabilitat de la informació, estructura i neutralitat.

Tanmateix, hi ha excepcions: Aquests articles, que actualment constitueixen tan sols el 0.14% del total d’articles de la Viquipèdia catalana, compleixen uns requisits que els fan mereixedors d’aquesta distinció: estan correctament redactats, són complets, estan ben documentats, etc.
La comunitat d’usuaris considera que aquests articles són el bo i millor de la Viquipèdia i treballa de manera contínua per millorar-los.
És per aquest motiu que estic molt satisfet que l’article “contrapunt” hagi rebut aquesta distinció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *