Guardonats als Premis de Recerca de les Universitats Catalanes

Els nostres alumnes Roger Serrano i Andreu Diport van recollir el seu premi i menció en la convocatòria dels XV Premis Ramon Llull en treballs de recerca de Batxillerat de la Universitat Ramon Llull (URL). En aquesta edició s’han presentat 491 treballs, de 207 instituts de 107 municipis, i el centre ha estat doblement guardonat.

XV Premis Recerca URL
Guardonats en els XV Premis de Recerca de la URL en l’acte a ESADE

professors i alumnes
Susanna Jiménez, Roger Serrano, Andreu Diport i Mireia Martin

Per altra banda, en Miquel López, ha obtingut una menció especial en el Premi Francesc Noy d’Humanitats de la Universitat Pompe Fabra (UPF).

upf_premisrecrca
Guardonats en el Premi Frances Noy d’Humanitats de l UPF

I per últim, dir que estem esperant el veredicte del jurat dels premis de recerca de l’ Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), on també hi han alumnes participant d’aquests premis.

Enhorabona a tots ells i a tots els seus tutors, per la seva feina i la seva perseverància!

Després d’esperar el veredicte del jurat dels 13è Premi Argo de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), l’alumne Andreu Diport ha aconseguit el 3r premi en la categoria d’Arts. Moltes felicitats per aquest darrer premi.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *