“The Young Arthur”

El divendres passat vam gaudir a l’escola Oriol Martorell de l’actuació de la companyia de teatre Bluemango. A cicle mitjà vam veure la famosa obra llegendària de l’edat mitjana titulada “el jove Artur” o en anglès “The Young Arthur“. Els alumnes de tercer i de quart van treballar a l’aula les setmanes anteriors tot el vocabulari i les cançons relacionades amb aquesta obra i això va fer que es pogués crear una interacció fluida, molt positiva i divertida on tots van poder cantar participar i riure amb els personatges a mesura que la història anava agafant forma.
Es van treballar els sentiments i relacionant el bloc de treball dels valors, les fases de canvi del cuc de seda relacionant el bloc de treball de medi i en general saber ser amables i bons amb els altres i tot això en anglès!

Aquí podem veure algunes fotos i vídeos d’aquest dia tan emocionant i especial. Esperem que us agradin!