OBJECTIUS

Els objectius plantejats a l’Estratègia Digital de Centre (EDC) es concreten a mitjà termini (3 o 4 anys). Després de la diagnosi han aparegut molts objectius, així que s’han seleccionat i prioritzat els següents:

O1. Iniciar debat i intercanvi d’experiències sobre l’ús de les tecnologies (INF, PRI, ESO), generant una base de dades amb recursos TAC.

O2. Establir els criteris d’avaluació de la competència digital i crear instruments d’avaluació per a l’alumnat (avaluació formadora i formativa).

O3. Facilitar a l’alumnat la creació de productes digitals, promovent el comportament segur i responsable dels recursos digitals.

O4. Consolidar el treball transversal entre les diferents àrees curriculars, incrementant l’ús de les tecnologies digitals.

O5. Actualitzar els documents de gestió de centre per incloure les estratègies d’ús de les tecnologies.

Plantilla de seguiment dels objectius: