Servei Comunitari

Som molt grans! Els nostres alumnes de 3r ESO han començat el Servei comunitari, una nova matèria del currículum, a la Residència d’avis Vallparadis de Móra la Nova. Tant els alumnes com la Residència valoren positivament l’experiència.

historia-de-vida-4 gimnastica-1 gimnastica-4 gimnastica-3 gimnastica-2 historia-de-vida-3 historia-de-vida-2

1. Miquel Abella

Felicitats per l’alumnat de 3r d’ESO pel treball col.laboratiu amb la gent de la residencia de Móra la Nova.

2. Eva Vallespí

Molt bona proposta, introduir la matèria de Serveis comunitaris al currículum de 3er d’ESO, és una oportunitat de sensibilitzar i apropar a la gent jove d’una realitat existent, a veure si despres d’aquesta experiència es creen vincles entre residents i alumnes i posteriorment algú s’anima a formar part del grup de voluntaris de l’associació d’Amics de la gent gran.