Projecte PATI. Un èxit rotund de col·laboració

El passat dissabte 6 d’octubre l’Institut Escola i la seva AMPA vam organitzar conjuntament un matí de cocreació per fer un pati ben bonic pels nostres alumnes. Entre tots, famílies, nens i mestres, vam pintar jocs al terra, vam posar un rocòdrom i vam fer una zona de teatre amb troncs, en els que les xiquetes i xiquets s’ho passaran d’allò més bé a l’hora de l’esbarjo.
Des de l’Institut Escola volem agrair enormement a tothom que ha col·laborat i especialment a l’AMPA que, a més de col·laborar, ens ha aportat tots els materials necessaris, i us animem a seguir participant en les activitats del curs.
Moltes gràcies, entre tots ho fem possible!