Matrícula Curs 2020-21

MATRÍCULA CURS 2020 /2021

Us informem que del 13 al 17 de juliol s’obre el període de matriculació per a totes aquelles famílies d’alumnat nou que no van fer la preinscripció i per tant no tenen plaça al nostre centre

S’ha de fer de manera telemàtica en tots els casos seguint el següents pasos:

1.- Emplenar la sol·licitud que us facilitem.

2.- Escanejar o fotografiar de la següent documentació:

1. El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    2. El DNI del pare, també el de la mare o tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
    3. El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
    4. Original de la TSI (targeta sanitària individual) de l’infant.
    5. Original del carnet de vacunacions: només el full on consten les vacunes.
    6. Certificat d’empadronament.

3.- Enviar al correu del nostre centre e3012289@xtec.cat  la sol·licitud emplenada i signada, juntament amb la documentació indicada del punt 2.

4.- En 24/48h us donarem resposta justificant la recepció i formalització de la vostra sol·licitud.

5.- Per qualsevol dubte i aclariment podeu contactar amb nosaltres al correu del centre e3012289@xtec.cat

IMPORTANT: amb la presentació telemàtica  s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament telemàtic.