Material del curs 2020-21

Som coneixedors que les famílies esteu esperant saber quin material necessitareu pels vostres fills i filles pel proper curs 2020-21.

Maularadament, per la situació del covid i la gestió que estem duent a terme per prioritzar al màxim la seguretat de tota la comunitat educativa i continuar amb les màximes garanties els aprenentatges de l’alumnat, fins a setembre no us podrem donar el llistat de material.

També som coneixedors, i així ho heu manifestat, que encara hi ha material de l’alumnat al centre que no s’ha recollit. Per tal de poder recollir el material dels vostres fills i filles, el dia 2 de setembre podreu/podran venir a recollir-lo. Ja us informarem l’horari per tal de realitzar la recollida de material.

Ja per últim, necessitem que sigueu coneixedors dels canvis d’organització que s’han hagut de realitzar per a gestionar la pandèmia del covid, per això abans de començar el curs escolar (14 de setembre), realitzarem reunions informatives perquè en sigueu coneixedors i per treballar tots conjuntament per afrontar aquest nou repte.

Gràcies per la vostra col·laboració.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *