La festa de la democràcia

En el moment en què es va conèixer la ubicació del nou centre, l’Ajuntament va encomanar-nos la tasca d’escollir-ne el nom del carrer.

Fruit d’aquesta iniciativa, es decideix que ha de ser un nom d’una dona moranovenca i que hagi estat rellevant en el món educatiu del municipi. Llavors comença un projecte on s’investiguen les diferents propostes aportades fins a arribar a les dues finalistes, el carrer de les mestres i el carrer de la senyoreta Alberta.

Després d’un llarg camí, dilluns 25 d’abril es va realitzar la votació per part de l’alumnat, en una jornada intensa i plena d’emocions.

Finalment la proposta guanyadora ha estat el carrer de les mestres.

Enhorabona a les dues candidatures.

Ara ja queda menys per poder-nos passejar pel carrer de les mestres i gaudir del nou centre, tant lliutat i merescut per tothom.

A continuació podeu gaudir del reportatge d’aquesta jornada inoblidable i dels diferents reculls de premsa.

Notícia al canal Terres de l’Ebre.

Notícia a Ebre digital.

Notícia a ràdio Móra la Nova