Dia de la Dona i la Nena en Ciència

Sabíeu que al llarg de la història hi ha hagut moltes dones científiques que han fet grans descobertes per a la humanitat?

Tot i que a molts llibres d’història sembla que les ciències són només cosa d’homes, i d’això res!!

Doncs el divendres 11 de febrer va ser el Dia de la Dona i la Nena en Ciència i al nostre institut escola no hem volgut desaprofitar l’ocasió per visibilitzar-les!!

👩‍🔬👩‍🔧👩‍💼👷‍♀️👩‍🎓👩‍⚕️👩‍🏭👩‍🚀👧

Us adjuntem un vídeo resum de totes les activitats que hem dut a terme a les diferents comunitats! Han quedat molt boniques!

I per acabar la celebració com es mereix, l’alumnat de 5èB us expliquen perquè és important aquest dia i com celebrem al nostre Institut Escola a través de Ràdio3, la ràdio del centre! Escolteu el podcast! No hi ha pèrdua!!

Link : https://sites.google.com/ie3dabril.cat/rdio-3-ie-3-dabril/comunitat-de-grans/5%C3%A8

#seguimlluitantpervisibilitzarlesdones