XERRADA DE DIFUSIÓ DE L’FP DUAL DINS DE LA SETMANA D’EMPRENEDORIA A L’INS GALLECS DE MOLLET DEL VALLÈS

Dins de la setmana d’emprenedoria que es va dur a terme entre el 14 i 18 de novembre al nostre institut, es van fer dos dies de Difusió de l’FP dual, a càrrec de tutors/es d’empresa i coach professionals.

La difusió estava dirigida a l’alumnat de la branca administrativa tant de grau mitjà com superior i al professorat del nostre centre. L’alumnat va presentar les seves ponències, que han estat preparant durant el curs, i els/les tutors/es d’empresa i els coach, els van orientar amb els seus comentaris i recomanacions perquè les seves propostes d’empreses puguin ser una realitat.

Els ponents coach Silvia Cortés Torres i Jordi Morell i Hugas van contribuir a les jornades amb unes excel·lents ponències. Els hi donem les gràcies des del nostre centre educatiu Institut Gallecs i deixem les seves dades de contacte per a aquells/es que estiguin interessats/des en tenir més informació.

Sílvia Cortés: https://www.silviacortes.info/
Jordi Morell: jordi@jordimorell.cat. Instagram: jordimorell_coach

1. Fode

Estoy buscando un primer trabajo para ganar experiencia. Me gustaría seguir estudiando mas adelante, de momento he hecho un PFI de Auxiliar de oficinas e hice prácticas en BONAREA gestionando el almacén, reponiendo y controlando los stocks.