Primera Jornada de taules rodones FP dual. Institut Agustí Serra i Fontanet, Sabadell

El 13 de febrer, els cicles formatius de grau superior de la família d’activitats físiques i esportives de l’Institut Agustí Serra i Fontanet (Sabadell) hem dut a terme la primera Jornada de taules rodones de l’FP dual.

Actualment hem treballat amb una trentena d’empreses fent la FP dual.

En aquestes taules, l’alumnat de 2n curs que ja ha cursat la formació dual ha explicat l’experiència, condicions, maneres de treballar.. en les seves estades a l’alumnat de 1r curs.

L’objectiu és que es pugui fer un bon traspàs d’informació i la tria d’empreses es relacioni el màxim possible amb les necessitats i motivacions de l’alumnat de primer.

En acabar, s’ha passat un qüestionari sobre les empreses en les quals l’alumnat vol dur a terme la seva estada.

La jornada s’ha valorat positivament i permet una visió de l’empresa de primera mà.

Institut Agustí Serra i Fontanet

CFGS Ensenyament i Animació Socioesportiva