L’Institut Premià de Mar, guanyador de la 2a edició dels Premis a la Millor Campanya de Promoció a l’FP Dual – DUALIZA BANKIA.

Un grup d’alumnes del 1r curs del Cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de  l’Institut Premià de Mar, ha estat reconegut com a guanyador de la 2a edició dels Premis a la Millor Campanya de Promoció a l’FP Dual – DUALIZA BANKIA.

El seu projecte “Fem Dual, Som Dual” ha guanyat aquest premi gràcies a desenvolupar una campanya publicitària omnicanal, focalitzada en dos grups principals: els alumnes i les empreses de la comarca del Maresme

La creació de bones estratègies, tant online com offline, i a l’efectivitat de les activitats relacionades, han estat claus per aconseguir els seus objectius.

Gairebé 2.000 interaccions i més de 26.000 impressions a les xarxes socials.

Han contactat amb més de 600 empreses del Maresme, aconseguint que unes 150 d’elles, mostrin interès real per la formació Dual.

16 municipis de la comarca han vist com una pluja de cartells i “flyers”, convidaven als joves a conèixer i millorar el seu futur gràcies a “fer-se Duals”

En definitiva, un gran ventall d’accions publicitàries que han fet d’aquesta campanya, un èxit recompensat amb aquest premi.

Segons paraules dels guanyadors, “el projecte ha estat tant dur i exigent, com interessant i apassionant, recomanen la experiència al 100%”