L’institut Montsià promociona l’FP dual entre l’alumnat.

L’institut Montsià ha fet un vídeo en el que ha participat l’alumnat del centre educatiu gravat tant a les aules del centre com als llocs de treball que ocupen a l’empresa.  Es va decidir dur a terme aquest projecte per a impulsar la Formació en alternança dual i fer-ne difusió a les aules i a les xarxes socials. Considerem que els beneficis de l’FP dual són evidents i així ho constaten les estadístiques d’inserció del Departament d’Educació.

La finalitat és augmentar el nombre de Projectes de Formació en alternança dual els pròxims anys i engrescar l’alumnat a cursar el cicle formatiu en modalitat dual