L’institut Candelera organitza la 2a Jornada de promoció de l’FP i l’FP dual

L’institut Candelera organitza, un any més, la 2a Jornada de promoció de l’FP i l’FP dual que tindrà lloc el divendres 31 de març, durant el matí, a la sala polivalent de l’institut Candelera. Una jornada on es dóna a conèixer la formació professional dual a l’alumnat del centre, famílies, veïns i veïnes del municipi i sector empresarial.

La jornada seguirà la següent programació:

9:30h L’FP per l’alumnat i famílies

Aquesta primera part estarà destinada a apropar l’FP a l’alumnat que està finalitzant l’etapa d’educació bàsica i iniciarà l’etapa postobligatòria i les seves famílies. S’explicaran els diferents itineraris formatius que es poden seguir per l’FP i es donarà resposta a les inquietuds que les famílies i els alumnes tinguin sobre l’FP, l’FP dual i el seu futur acadèmic.

10:30h Descans

11:00h Empresa i FP

La segona part estarà encaminada a donar a conèixer l’FP a les empreses. S’explicaran les diferents relacions i col·laboracions que es poden establir entre les empreses, l’alumnat i el centre educatiu, el beneficis que aporten aquestes col·laboracions i com l’FP dual pot millorar la competitivitat de l’empresa. Es resoldran tots els dubtes que puguin aparèixer i podran conèixer de primera mà experiències d’empreses que ja estan col·laborant amb la formació de l’alumnat. La durada aproximada d’aquesta part serà d’1h 30 min.

Podeu consultar més informació i inscriure-us al següent enllaç: https://sites.google.com/inscandelera.cat/jornada-promo-fp-dual/

Us hi esperem!