Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium 2019-2020

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

Declaració responsable

Imprès matrícula 1r BTX

Imprès matrícula 2n BTX

Llibres batxillerat curs 2020/21

Llibres ESO curs 2020/2021

SOL·LICITUD CITA PRÈVIA

PLA COVID-19 CURS 2020-2021

PLEC PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES PER A LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI BAR-CANTINA

CALENDARI CLASSES NO PRESENCIAL BATXILLERAT

CALENDARI EXÀMENS BATXILLERAT 1R TRIMESTRE

RECOMACIONS COVID

Des de l’INS Candelera recomanem que no s’ha d’abaixar la guàrdia pel que fa a les mesures sanitàries anticovid recomanades: distància, mans i mascareta. No deixem de seguir aquestes normes, és responsabilitat de tothom! Gràcies.

Materials: la veritable revolució del segle XX!

Avui 19 de novembre, en motiu de la setmana de la Ciència, l’alumnat de 4t d’ESO C ha participat en la xerrada telemàtica «Els materials: la veritable revolució del segle XX», a càrrec de la Núria Salarn Ballesteros.

La Núria Salarn és llicenciada en Química, doctora en en Ciència dels materials i Ingenyeria metal·lúrgica, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya i actual presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.

L’Aula de ‘Acollida fa panellets!

El divendres 30 d’octubre l’alumnat de l’Aula d’Acollida va fer panellets mantenint totes les mesures sanitàries.

Van quedar molt bons!

Nou auxiliar de llengua francesa per aquest curs

Durant aquest curs el centre disposarà d’un auxiliar de conversa de llengua francesa, l’Adrien Robert, de Bèlgica. Es va incorporar el dia 1 d’octubre i restarà amb nosaltres fins el 31 de maig.

Bon courage Adrien!

L’alumnat de 1r d’ESO conscienciat amb la contaminació

El divendres 9 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO va sortir d’excursió a la platja. Van aprendre moltes coses, van netejar i es van conscienciar que volen un planeta net i un fons marí on les espècies no desapareguin per la contaminació.

Voluntariat lingüísitc

L’associació Obre’t Ebre està buscant parelles lingüístiques que facin de voluntàries per conversar amb adults estrangers del poble. Aquests adults, ja hauran rebut classes de català i necessitaran conversar amb els voluntaris per posar en pràctica tot allò que han après. Es durien a terme dues sessions per setmana, presencials o telemàtiques, de novembre fins a gener.

Ja tenim la nova placa!

L’institut Candelera inicia el curs amb la nova placa.

Comiat del director Javier Sánchez

Avui és el darrer dia com a Director de l’INS Candelera del Javier Sánchez Martínez. A continuació podreu llegir el seu escrit de comiat.

Bona sort en la nova etapa!

Comiat

Atrapa somnis

A la classe de Cultura i Valors, els alumnes de 1r d’ESO, hem llegit una fantàstica història d’un atrapa somnis i vam decidir fer-ne un per decorar la nostra habitació.