Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium curs 2020-2021

Orles 2020-2021

CFGM de Gestió administrativa PROMOCIÓTURÍSTICA

Declaració responsable

Criteris i condicions avaluació final del Batxillerat

Matriculació Batxillerat

Documentació 1r Batxillerat

Documentació 2n Batxillerat

Llibres ESO

Llibres Batxillerat

Llibres lectura català

Llibres CFGM Gestió administrativa Promoció Turística

PLA COVID-19 CURS 2020-2021

365 dies, 365 cançons i 365 històries

RECOMACIONS COVID

Des de l’INS Candelera recomanem que no s’ha d’abaixar la guàrdia pel que fa a les mesures sanitàries anticovid recomanades: distància, mans i mascareta. No deixem de seguir aquestes normes, és responsabilitat de tothom! Gràcies.

Premis Sant Pere

Guanyadors i guanyadores dels Premis Sant Pere a càrrec de la Confraria de Pescadors de l’Ametlla de Mar. Enhorabona a tots!

Graduació 4t d’ESO

L’alumnat de 4t d’ESO ha dut a terme l’acte de graduació. Ha estat emotiu! Els desitgem molta sort!!!

Intercanvi amb l’INS Marius Torres

Fem intercanvi epistolar amb Lleida. L’alumnat de 3r d’ESO durant el curs actual ha intercanviat cartes amb l’alumnat de 3r d’ESO de l’INS Marius Torres de Lleida. L’activitat havia de finalitzar amb una trobada a Lleida, això no ha estat possible per les mesures COVID.

Viatge 2n batxillerat

Els dies 16, 17, 18 i 19 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat va viatjar a a Toledo per visitar el parc temàtic Puy du Fou i el parc Warner de Madrid, també van visitar el Palau d’Aranjuez.

Activitats 4t ESO

L’alumnat de 4t d’ESO, ha dut a terme dues activitats durant els dies 14, 15 i 16 de juny amb motiu de finalització de l’etapa de l’ESO. Han anat a Portaventura i han practicat snorkel i caiac per la costa de la Cala.

Graduació 2n batxillerat

Graduació 2N BAT. El dia 11 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat va finalitzar la selectivitat i va poder celebrar la seva graduació a l’institut. Els desitgem molt bona sort.

Selectivitat

Entre el 8 i l’11 de juny, l’alumnat de 2n de batxillerat ha realitzat les proves PAU. Els resultats han estat satisfactoris i els desitgem molta sort en la nova etapa que comencen.

Treball de síntesi 2n d’ESO

El treball de síntesi de 2n d’ESO va experimentar a Portaventura per fer activitats relacionades amb les matemàtiques i tanmateix d’altres lligades amb el coneixement de l’entorn.

Treball de síntesi 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO ha realitzat el treball de síntesi relacionat amb el mar i la història de la Cala. Van aprendre a fer nusos mariners, van visitar la llotja així com conèixer la metereologia i la pesca i la parla del poble. Van participar en una subhasta de peix i han rebut les primeres lliçons de vela, llaüd, padel surf i caiac.

Treball de síntesi 3r d’ESO

El dia 2 de juny l’alumnat de de 3r d’ESO va començar el treball de síntesi: Aprenem Oceanografia. Les activitats s’han dut a terme en quatre dies: snorkel, caiac, sortida en goleta, mostreigs d’espècies marines i sorra i per últim un taller de peixos amb la finalitat de redacgtar un article de divulgació científica.

Proves Kangur

Com és tradicional, el tercer dijous de març vam celebrar les proves Cangur de matemàtiques, amb molta més participació que en cursos anteriors. Des del centre s’ha premiat a l’alumnat amb millor puntuació de cada curs. Aquests han estat:

Joan Fandos (1r d’ESO),

Toni Gallego (2n d’ESO),

Erik Muñoz (3r d’ESO),

Adrian Furtuna (4t d’ESO),

Cristina Soriano (1r de batxillerat)

Ramon González (2n de batxillerat)

Moltes felicitats als guanyadors i guanyadores!

Trobada de corals

El passat 13 de maig va tenir lloc la trobada de corals CorsArts amb la participació de l’alumnat de 1r d’ESO. En aquesta trobada hi van participar instituts del Baix Llobregat, de Terres de l’Ebre i del Vallès Occidental.

Comiat Batxibac

El passat divendres 4 de juny es va dur a terme la cerimònia de comiat de l’alumnat Batxibac. Aquest acte es fa, com es tradicional, al CIP. És un acte emotiu ja que representa el comiat d’un grup d’alumnes que ha passat sis anys al centre, estudiant i aprenent i amb l’obtenció d’una doble titulació amb molt bons resultats.

Felicitats a tots!

Biocaiac

El dia 2 de juny, l’alumnat de 1r de Batxillerat ha participat en una activitat de l’empresa Planctondiving guiada per oceanògrafes.. Han pogut combinar navegació amb caiac de travessa i snorkel. Han trobat fruits de posidònia durant la navegació.

Han disfrutat i après!

El diari d’Anna Frank

L’alumnat de 1r d’ESO que cursa l’optativa de llengua del segon quadrimestre han treballat el Diari d’Anna Frank. Han preparat una exposició al centre.