MASTERCLASS

Dissabte passa es va realitzar al l’institut la masterclass per la marató, es van vendre 60 entrades amb una recaptació de quasi 300 euros.

LLAÇ HUMÀ PER LA LLUITA CONTRA EL CÀNCER

Per la MARATÓ de TV3 i amb motiu de la LLUITA CONTRA EL CÀNCER es realitzarà una activitat conjunta entre el alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’institut, l’escola i la residència de gent gran L’onada, es tracta d’un llaç humà amb globus blancs. Aquesta activitat es realitzarà el divendres 14 de desembre a les 11h fins les 13h.

El preu simbòlic dels globus serà d’1 euro per globus, tanmateix hi haurà una urna on tothom que vulgui podrà fer un donatiu.

COL·LABOREM CONTRA EL CÀNCER¡¡¡

Sortida Teatre

El passat 15 de novembre els alumnes de segon de Batxillerat del nostre institut van viatjar a Tarragona per assistir a la representació teatral de l’adaptació de la novel.la Mirall Trencat, de Mercè Rodoreda, lectura obligatòria durant el curs 2018-19.

Visita Casal

L’alumnat de 3r. ESO han visitat els avis i àvies del Casal per recitar-los poemes. Els ha acompanyat la professora Pili Casanova.

Sortida als Ports

L’alumnat de 4t d’ESO ha visitat el Centre d’interpretació del Parc Natural dels Ports a Prat de Comte i després ha pujat a la Mola on a més de gaudir d’unes vistes molt singulars ha realitzat unes activitats per conèixer els ecosistemes dels Ports.

Sortida 4rt ESO França

Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de Francés han realitzat una sortida al sud França i ens envien fotos del Palau dels Reis de Mallorca a Perpignan, i de la ciutat medieval de Carcassone.

Conferència estatal “Tinguem cura del planeta”

Ariadna Neira, membre molt activa de la Quadrilla Eco-Tsunami i alumna de 1r BAT es troba actualment a Alcaraz (Albacete) en la Conferència Estatal “Tinguem cura del planeta” juntament amb dotze alumnes catalans més. Allí haurà d’explicar les accions que es van dur a terme el curs passat per donar a conèixer la importància de la Posidonia oceanica. També agafarà idees del que fan en altres instituts d’arreu de l’estat per mantenir la sostenibilitat del nostre planeta. A veure si podem nosaltres podem posar alguna en  pràctica.

VISITA AL PARC EÒLIC DE LES COLLADETES I A VANDELLÓS I

El passat 4 d’octubre el primer i segon de batxillerat científicotecnològic van poder comparar dues maneres molt diferents d’obtenir energía  a dos indrets que tenim ben aprop, el parc eòlic  Les Colladetes d’El Perelló i el centre Mestral de Vandellós I.