INTERCANVI PLOUESCAT

Ja son aci els quatre alumnes de Plouescat que han fet l’intercanvi de francés amb alumnes del nostre centre, per part del centre ha estat d’intercnavi Mariona Tresserras.

Xerrada Tu Youyou

La Dra Núria Ruíz professora de la Facultat de Química de la URV ha realitzat al nostre centre una xerrada sobre diferents àmbits: química, medicina, història,… però sobretot d’una gran científica Tu Youyou metgessa i premi Nobel 2015 per la seva investigació contra la malaltia de al malària

Lliurament diplomes DELF

El lliuramtent dels diploes DELF de llengua francesa dels nivells A2 i B1, ha estat al audritori Felip Pedrell de Tortosa amb la presència del cònsul de França. Cal dir que els nostre centre és el que més alumne ha presentat a aquestes proves amb un 100% d’aprovats. Enhorabona¡¡¡¡.

ANY TAULA PERIODICA

Amb motiu del any de la taula periodica l’institut n’hem fet una ben gran.

REPRESENTACIÓ TEATRAL

Ahir es va realitzar a les aules de 4t d’ESO i 1r Batxillerat la representació teatral ” Yo soy Leonardo da Vinci” per la companyia Limiar.

Girls Day

Les nostres alumnes de 3r d’ESO han fet un tasteig de tecnologia i enginyeria a la URV.

Sortida a la Universitat Pompeu Fabra

Els nostres alumnes de 2n de BAT han estat de visita a la UPF

SORTIDA ESQUIADA 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO han realitzat el crèdit de síntesi de la esquiada a Andorra, i com no, s’ho han passat molt bé. Ací teniu unes imtages…

Festival de Nadal

SORTIDA AULES NETES-PISTA DE GEL

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r B, guanyadors de les aules netes, han anat a la pista de gel de tortosa, han disfrutat força¡¡

LLAÇ HUMÀ

Moltes gràcies per la vostra solidaritat¡¡¡