Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium 2019-2020

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

Declaració responsable

NOVETATS DELF SCOLAIRE

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ I MATRICULACIÓ CURS 2020/21

MATRICULACIÓ BTX I CFGM

Imprès matrícula 1r BTX

Imprès matrícula 2n BTX

Llibres batxillerat curs 2020/21

Llibres ESO curs 2020/2021

SOL·LICITUD CITA PRÈVIA

MATRÍCULA SETEMBRE BATXILLERAT

MATRÍCULA SETEMBRE IOC

PRESENTACIÓ I INICI DE CURS

PLA COVID-19 CURS 2020-2021

Ja tenim la nova placa!

L’institut Candelera inicia el curs amb la nova placa.

Comiat del director Javier Sánchez

Avui és el darrer dia com a Director de l’INS Candelera del Javier Sánchez Martínez. A continuació podreu llegir el seu escrit de comiat.

Bona sort en la nova etapa!

Comiat

Atrapa somnis

A la classe de Cultura i Valors, els alumnes de 1r d’ESO, hem llegit una fantàstica història d’un atrapa somnis i vam decidir fer-ne un per decorar la nostra habitació.

Intercanvi al Québec

Ja està a casa l’Anna Pallarés que ha hagut de tornar dels seu intercanvi al Québec. Benvinguda!!!

Intercanvi Plouescat

Després d’un llarg viatge que va començar a la Cala el diumenge a les 16 h, amb vol anul·lat inclòs a les 20.45 h,  les 3 alumnes franceses de l’intercanvi amb Plouescat han arribat per fi a casa seva avui dilluns a les 19 h  gràcies a la ràpida intervenció i iniciativa de la direcció del centre i les famílies. À bientôt!!!

Administra els teus diners

L’alumnat de 4t d’ESO que cursa la matèria d’Economia, rep una xerrada on es tracta el tema de les despeses i ingressos a les llars familiars, donant importància a l’estalvi amb la finalitat de disposar de diners extra en cas de necessitat. La xerrada ha estat interactiva i s’ha complementat amb la realització d’un dossier.

Apilo XII

Emmarcats dins el projecte APILO XII el nostre centre torna a participar un any més, en la recollida de piles i bateries de mòbils usades. Des de l’escola verda hem organitzat unes xerrades divulgatives sobre el reciclatge de piles i un taller on hem pogut produir electricitat a partir de llimones. Sí, sí, només, gràcies a unes quantes llimones, uns cargols i unes monedes de coure!!, d’aquesta forma hem encès una bombeta led.

A partir d’aquesta setmana, donem per iniciada la campanya de recollida de piles, si voleu portar les vostres piles usades podreu trobar el contenidor, al costat de consergeria.

Els premis són de 1500 € fins als 2000 € pels centres que més piles recullin. Us animeu?

Xerrada Care Santos

Care Santos ha fet una xerrada a 2n i 3r d’ESO sobre els seus llibres Mentida i Veritat. A més, ens ha fet una donació de llibres seus per a la biblioteca del centre. Moltes gràcies Care!

Visita a la UB i a l’exposició de videojocs

L’alumnat de 2n de batxillerat visita la UB i una exposició de videojocs al CCCB.

Carnaval

Celebrem el carnaval a l’institut. Alguns alumnes han vingut disfressats, ja sigui en grup o anivell individual. L’alumnat de 1r batxillerat B, junt amb les professores de Química i la tutora, s’han disfressat d’element químic.