Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium 2019-2020

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

Declaració responsable

Imprès matrícula 1r BTX

Imprès matrícula 2n BTX

Llibres batxillerat curs 2020/21

Llibres ESO curs 2020/2021

SOL·LICITUD CITA PRÈVIA

PLA COVID-19 CURS 2020-2021

EXPEDIENT DE CONTRACCIÓ DEL SERVEI DE NETEJA

EXÀMENS OFICIALS CAMBRIDGE

El 22 de maig de 2021 es duran a terme al nostre centre els exàmens de Cambridge dels nivells A2, B1 i B2. Més endavant es comunicaran dates i el procediment de matriculació.

CALENDARI HÍBRID BATXILLERAT – 2N TRIMESTRE

RECOMACIONS COVID

Des de l’INS Candelera recomanem que no s’ha d’abaixar la guàrdia pel que fa a les mesures sanitàries anticovid recomanades: distància, mans i mascareta. No deixem de seguir aquestes normes, és responsabilitat de tothom! Gràcies.

Masterclass de Física Nuclear

Les alumnes de 1r BAT B, Cristina Karman, Laura Karman i Cristina Soriano han completat amb èxit una formació on line en anglès, de Física Nuclear a la Facultat de Física de York (Anglaterra).

Jubilació de la Montse Oller

El dia 3 de gener es va jubilar la professora Montse Oller, li desitgem que la nova etapa li sigui tant o més profitosa com la que ha dut a terme al nostre centre durant tants anys.

Arriba Nadal!

L’alumnat de 1r d’ESO fa estrelles de Nadal. Han quedat molt boniques! Bones Festes!!!

Nadal a l’Onada

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va a l’Onada per penjar targetes i felicitacions nadalanques per als residents i treballadors.

Ortografia i expressió 1r d’ESO

Per tal que l’alumnat millori l’ortografia i l’expressió escrita hem proposat aquest repte: #jonofaigfaltesitu? Hem equipat les aules de 1r d’ESO per tal que els/les alumnes hi prenguin consciència.

La Marató i la COVID-19

Entre dimecres i dijous es van realitzar unes xerrades a 1r i 2n d’ESO per la Marató que aquest any anirà dedicada a la investigació per la COVID.

Nit Europea de la Recerca

Amb motiu de la Nit Europea de la Recerca, el Departament de Ciències va organitzar dues xerrades a càrrec d’investigadors de l’ICIQ (Institut Català d’Investigació Química). Les xerrades han estat adreçades a l’alumnat que cursa el batxillerat modalitat ciències i tecnologia.

«Diòxid de carboni, electró i protó: un triangle amorós contra el canvi climàtic»

«Resolent l’enigma de com passen les reaccions: combinant química computacional i experimental»

Materials: la veritable revolució del segle XX!

Avui 19 de novembre, en motiu de la setmana de la Ciència, l’alumnat de 4t d’ESO C ha participat en la xerrada telemàtica «Els materials: la veritable revolució del segle XX», a càrrec de la Núria Salarn Ballesteros.

La Núria Salarn és llicenciada en Química, doctora en en Ciència dels materials i Ingenyeria metal·lúrgica, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya i actual presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.

L’Aula de ‘Acollida fa panellets!

El divendres 30 d’octubre l’alumnat de l’Aula d’Acollida va fer panellets mantenint totes les mesures sanitàries.

Van quedar molt bons!

Nou auxiliar de llengua francesa per aquest curs

Durant aquest curs el centre disposarà d’un auxiliar de conversa de llengua francesa, l’Adrien Robert, de Bèlgica. Es va incorporar el dia 1 d’octubre i restarà amb nosaltres fins el 31 de maig.

Bon courage Adrien!

L’alumnat de 1r d’ESO conscienciat amb la contaminació

El divendres 9 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO va sortir d’excursió a la platja. Van aprendre moltes coses, van netejar i es van conscienciar que volen un planeta net i un fons marí on les espècies no desapareguin per la contaminació.

Voluntariat lingüísitc

L’associació Obre’t Ebre està buscant parelles lingüístiques que facin de voluntàries per conversar amb adults estrangers del poble. Aquests adults, ja hauran rebut classes de català i necessitaran conversar amb els voluntaris per posar en pràctica tot allò que han après. Es durien a terme dues sessions per setmana, presencials o telemàtiques, de novembre fins a gener.