Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium 2019-2020

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

Declaració responsable

PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA ESO CURS 2021

Llibres batxillerat curs 2020/21

Llibres ESO curs 2020/2021

PLA COVID-19 CURS 2020-2021

EXÀMENS OFICIALS CAMBRIDGE

El 22 de maig de 2021 es duran a terme al nostre centre els exàmens de Cambridge dels nivells A2, B1 i B2. Més endavant es comunicaran dates i el procediment de matriculació.

CALENDARI HÍBRID BATXILLERAT – 2N TRIMESTRE

365 dies, 365 cançons i 365 històries

RECOMACIONS COVID

Des de l’INS Candelera recomanem que no s’ha d’abaixar la guàrdia pel que fa a les mesures sanitàries anticovid recomanades: distància, mans i mascareta. No deixem de seguir aquestes normes, és responsabilitat de tothom! Gràcies.

Picalletres

Avui, 26 de febrer, hem participat al concurs Picalletres a la Cala Ràdio amb l’alumnat de 2n ESO.

L’elevator pitch

L’alumnat de CF gestió administrativa han dut a terme l’activitat de l’elevator pitch. És una activitat que s’empra en un procés de selecció de personal, on es simula que ets en un ascensor i et trobes amb el cap de recursos humans i disposes de 60 segons per a convèncer-lo que pots ser un actiu important de l’empresa.

L’activitat consisteix que durant aquest minut has de, “vendre’t” i per aconseguir-ho és necessari distribuir el que diràs. En els primers 20 segons et presentes i expliques la teva experiència professional i el teu objectiu o projecte a assolir.

En els següents 20 segons has de centrar-te a dir què aportaràs i els teus punts forts; és important estar informat sobre l’empresa.

En els darrers 20 segons has de demostrar per què tu ets l’indicat i no un altre. Explica les teves skills, competències i actituds; resumeix ràpidament el teu CV i intenta sorprendre sense deixar de ser educat.

Quan finalitzis, agraeix el seu temps.

Pau Arasa Llambric

Certamen Lectura en Veu Alta

Durant aquestes dues setmanes hem anat per les classes de 1r d’ESO per triar la persona que ens reprentarà al Certamen de la Lectura en Veu Alta. Ho han fet tots molt bé i la tria serà difícil.

Videoconferència a càrrec de la Mireia Sueca

La Mireia Sueca, exalumna del centre, ha explicat a l’alumnat de 4t ESO C, per videoconferència des de Nottingham, la seva trajectòria des de l’Institut fins a cursar el doctorat . Actualment fa recerca sobre el càncer.

Moltes gràcies i enhorabona!

Dia Internacional de la Llengua Materna

Avui és el dia INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES. Com deia Raimon a la seua cançó: Qui perd els seus orígens, perd la seva identitat. No hem de renunciar mai a la nostra llengua ni a la nostra identitat. Vetllem que totes les llengües del món  no morin ni en desaparegui cap més. No deixem de lluitar per la llengua, sigui quina sigui. Bona Diada de la Llengua Materna.

Masterclass de Física Nuclear

Les alumnes de 1r BAT B, Cristina Karman, Laura Karman i Cristina Soriano han completat amb èxit una formació on line en anglès, de Física Nuclear a la Facultat de Física de York (Anglaterra).

Jubilació de la Montse Oller

El dia 3 de gener es va jubilar la professora Montse Oller, li desitgem que la nova etapa li sigui tant o més profitosa com la que ha dut a terme al nostre centre durant tants anys.

Arriba Nadal!

L’alumnat de 1r d’ESO fa estrelles de Nadal. Han quedat molt boniques! Bones Festes!!!

Nadal a l’Onada

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va a l’Onada per penjar targetes i felicitacions nadalanques per als residents i treballadors.

Ortografia i expressió 1r d’ESO

Per tal que l’alumnat millori l’ortografia i l’expressió escrita hem proposat aquest repte: #jonofaigfaltesitu? Hem equipat les aules de 1r d’ESO per tal que els/les alumnes hi prenguin consciència.

La Marató i la COVID-19

Entre dimecres i dijous es van realitzar unes xerrades a 1r i 2n d’ESO per la Marató que aquest any anirà dedicada a la investigació per la COVID.

Nit Europea de la Recerca

Amb motiu de la Nit Europea de la Recerca, el Departament de Ciències va organitzar dues xerrades a càrrec d’investigadors de l’ICIQ (Institut Català d’Investigació Química). Les xerrades han estat adreçades a l’alumnat que cursa el batxillerat modalitat ciències i tecnologia.

«Diòxid de carboni, electró i protó: un triangle amorós contra el canvi climàtic»

«Resolent l’enigma de com passen les reaccions: combinant química computacional i experimental»

Materials: la veritable revolució del segle XX!

Avui 19 de novembre, en motiu de la setmana de la Ciència, l’alumnat de 4t d’ESO C ha participat en la xerrada telemàtica «Els materials: la veritable revolució del segle XX», a càrrec de la Núria Salarn Ballesteros.

La Núria Salarn és llicenciada en Química, doctora en en Ciència dels materials i Ingenyeria metal·lúrgica, professora de la Universitat Politècnica de Catalunya i actual presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia.