Benvinguts a la web del nostre Centre

VIDEO ANIVERSARI 30 ANYS INSTITUT CANDELERA

Col·laboració amb la revista del centre

Revista Òmnium 2019-2020

Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa

Declaració responsable

Cita prèvia PREINSCRIPCIÓ 1R ESO

PREINSCRIPCIÓ EN LÍNIA ESO CURS 2021

Podcast preinscripció

Proves d’accés a CFGS

Proves d’accés a CFGM

Preinscripció cicles Grau Mitjà

Preinscripció cicles Grau Superior

Tria educativa

Període de preinscripció PFI del 10 al 21 de maig

Llibres batxillerat curs 2020/21

Llibres ESO curs 2020/2021

PLA COVID-19 CURS 2020-2021

EXÀMENS OFICIALS CAMBRIDGE

Circular exams Cambridge

El 22 de maig de 2021 es duran a terme al nostre centre els exàmens de Cambridge dels nivells A2, B1 i B2.

CALENDARI HÍBRID BATXILLERAT – ABRIL

365 dies, 365 cançons i 365 històries

RECOMACIONS COVID

Des de l’INS Candelera recomanem que no s’ha d’abaixar la guàrdia pel que fa a les mesures sanitàries anticovid recomanades: distància, mans i mascareta. No deixem de seguir aquestes normes, és responsabilitat de tothom! Gràcies.

Avui anem a veure la Farola

L’alumnat de 2n ESO A, 4t i els encarregats de la revista de l’INS, han sortit a veure la Farola.

El Planetari mòbil del Parc Astronòmic de Prades

Dintre del Pla Educatiu d’Entorn, l’alumnat de 1r ESO, 2n ESO, 3r , 4t ESO Cientificotenològic, 1r i 2n BAT Cientificotenològic han gaudit de l’espai amb el Planetari mòbil del Parc Astronòmic de Prades.

Proves Cangur

Un total de 105 alumnes de l’institut han participat avui en les proves Cangur de Matemàtiques.

Cultura britànica

Avui els alumnes de 4t d’ESO han tingut una sessió sobre cultura anglesa. Han participat i après coses curioses.

8 de març, dia de la dona

L’alumnat de 1r ESO A, 4t i de l’aula d’acollida han penjat uns cartells per l’institut per celebrar el Dia Internacional de la Dona. Als cartells hi apareixen també dones importants.

Picalletres

Avui, 26 de febrer, hem participat al concurs Picalletres a la Cala Ràdio amb l’alumnat de 2n ESO.

L’elevator pitch

L’alumnat de CF gestió administrativa han dut a terme l’activitat de l’elevator pitch. És una activitat que s’empra en un procés de selecció de personal, on es simula que ets en un ascensor i et trobes amb el cap de recursos humans i disposes de 60 segons per a convèncer-lo que pots ser un actiu important de l’empresa.

L’activitat consisteix que durant aquest minut has de, “vendre’t” i per aconseguir-ho és necessari distribuir el que diràs. En els primers 20 segons et presentes i expliques la teva experiència professional i el teu objectiu o projecte a assolir.

En els següents 20 segons has de centrar-te a dir què aportaràs i els teus punts forts; és important estar informat sobre l’empresa.

En els darrers 20 segons has de demostrar per què tu ets l’indicat i no un altre. Explica les teves skills, competències i actituds; resumeix ràpidament el teu CV i intenta sorprendre sense deixar de ser educat.

Quan finalitzis, agraeix el seu temps.

Pau Arasa Llambrich

Certamen Lectura en Veu Alta

Durant aquestes dues setmanes hem anat per les classes de 1r d’ESO per triar la persona que ens reprentarà al Certamen de la Lectura en Veu Alta. Ho han fet tots molt bé i la tria serà difícil.

Videoconferència a càrrec de la Mireia Sueca

La Mireia Sueca, exalumna del centre, ha explicat a l’alumnat de 4t ESO C, per videoconferència des de Nottingham, la seva trajectòria des de l’Institut fins a cursar el doctorat . Actualment fa recerca sobre el càncer.

Moltes gràcies i enhorabona!

Dia Internacional de la Llengua Materna

Avui és el dia INTERNACIONAL DE LES LLENGÜES MATERNES. Com deia Raimon a la seua cançó: Qui perd els seus orígens, perd la seva identitat. No hem de renunciar mai a la nostra llengua ni a la nostra identitat. Vetllem que totes les llengües del món  no morin ni en desaparegui cap més. No deixem de lluitar per la llengua, sigui quina sigui. Bona Diada de la Llengua Materna.

Masterclass de Física Nuclear

Les alumnes de 1r BAT B, Cristina Karman, Laura Karman i Cristina Soriano han completat amb èxit una formació on line en anglès, de Física Nuclear a la Facultat de Física de York (Anglaterra).

Jubilació de la Montse Oller

El dia 3 de gener es va jubilar la professora Montse Oller, li desitgem que la nova etapa li sigui tant o més profitosa com la que ha dut a terme al nostre centre durant tants anys.

Arriba Nadal!

L’alumnat de 1r d’ESO fa estrelles de Nadal. Han quedat molt boniques! Bones Festes!!!

Nadal a l’Onada

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO va a l’Onada per penjar targetes i felicitacions nadalanques per als residents i treballadors.