L’FP dual es promociona a les VIII Jornades Tècniques de l’institut La Romànica

Els dies 9 i 11 d’abril hem organitzat les VIII Jornades Tècniques d’FP, a l’institut La Romànica de Barberà del Vallès, amb l’objectiu d’impulsar l’FP dual i d’apropar les empreses al nostre alumnat dels cicles formatius de la família Química.

Les Jornades Tècniques, a les quals ha assistit el Sr. Alcalde i membres de la corporació municipal de la localitat, han comptat aquest any amb la participació de 19 empreses que han vingut al nostre centre per explicar les activitats que porten a terme, la seva oferta de pràctiques i les actituds i aptituds que demanen als estudiants. A les diferents ponències, l’alumnat ha pogut intervenir i formular les seves inquietuds als representants de les empreses, comprovant tots els avantatges que ofereix la formació dual.

Les Jornades també han comptat amb la participació d’antics alumnes ja graduats, que han exposat la seva experiència d’èxit després d’haver cursat els estudis en modalitat dual

Aquest tipus de jornades ha sigut molt profitós, ja que permeten enfortir el lligam entre el centre educatiu i les empreses i promocionar l’oferta de la formació professional.