L’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida inicia pràctiques de FCT a França amb possibilitat de formació Dual

Les passades vacances de Nadal un grup de 4 alumnes inicien les pràctiques de formació en centres de treball a Piau Engaly (pirineus francesos) a l’hotel del ressort de la mateixa estació d’esquí.

L’experiència ha estat molt enriquidora i l’escola ha establert una relació que provablement ens permetrà convertir una d’aquestes pràctiques de FCT en pràctiques dual a l’estranger.

Com podeu veure en aquesta estada els nostres alumnes també han pogut gaudir del seu temps lliure.