Tast Cellers Avgvstvs Forvm

Experiència pels sentits a càrrec d’Albert Roca. L’alumnat realitza un tast de vins i vinagres de Cellers Avgvstvs Forvm, un dels cellers amb més projecció del Penedès.

Demostració de cuina al Casal de la Dona

L’alumnat de l’Escola va participar en una demostració de cuina que va tenir lloc al Casal de la Dona de la Regidoria de Seguretat ciutadana i les polítiques per al civisme i la igualtat de l’Ajuntament de Lleida.
Els plats elaborats han estat:

Panettone

S’explica que el panettone és originari de Milà (nord d’Itàlia) quan un jove aristòcrata, cap a finals del segle XV, es va enamorar de la filla d’un pastisser. Per tal de captivar-la va crear aquest pa dolç al qual els clients el demanaven amb el… Llegeix més»

Tast d’Olis Pons

Els cicle Grau Superior du a terme una tast d’olis d’oliva verge extra, ecològic i biològic a càrrec del Xef Toni Alonso que ens explica característiques organolèptiques i maridatges. Aromàtic, afruitat, equilibrat dolç, etc. son algunes de les característiques d’aquests olis. Una bona manera de… Llegeix més»

Celler Clos Pons

El grup de 2n de Direcció de Cuina i Serveis en Restauració activa els sentits amb un tast de vins a càrrec del Celler Clos Pons de l’Albagés, situat al cor de les Garrigues. Envoltades d’oliveres, les vinyes ecològiques van canviant de color abans de convertir-se… Llegeix més»

Formació APPCC

Tot l’alumnat  de cuina i Gastronomia, Serveis en restauració i de Forneria, Pastisseria  i confiteria han rebut formació sobre l’ús de productes de neteja, atenció  a l’ APPCC i sostenibilitat  en l’ús de productes químics.

Plantada d’hivern a l’hort

El PFI d’Hoteleria ha plantat pensaments, raves i col Kale al l’hort ecològic d’Eschotur. L’hort ecològic permet menjar més sa, al mateix temps que conèixer les verdures, plantes i flors comestibles aplicades a la cuina saludable i fomenta un vincle més estret i positiu amb… Llegeix més»