Cuina

Les i els alumnes de l’Escola van participar en una demostració de cuina amb productes de temporada organitzat pel Casal de la Dona de l’Ajuntament de Lleida. Van mostrar com fer:

• Bunyols de cargols amb allioli
  • L’hort de verdures
  • Brownie de xocolata, crumble d’ametlla i garrapinades

Eleccions al Consell Escolar de Centre

S’ha publicat al DOGC la Resolució ENS/2232/2018, d’1 d’octubre, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics Les dates de les principals actuacions del procés electoral són les… Llegeix més»

9a Jornada d’Orientació Professional a les Terres de Lleida.

Participació de l’alumnat dels Cicles de Grau Superior de Gestió d’Allotjaments Turístics, Direcció de Cuina i Direcció de Serveis en Restauració juntament amb el Cicle Combinat de Grau Mitjà de Cuina i Gastronomia i Serveis de Restauració a la UDL.
Realitzant l’atenció i l’assistència als participants… Llegeix més»

Visita turística a Lleida

L’alumnat de 1r curs del Cicle de Grau Superior de Gestió d’Allotjaments Turístics ha visitat l’Hotel Parador de Lleida,  per conèixer les característiques de les empreses d’allotjament i cadenes hoteleres. Per altra banda, han visitat  un dels monuments més emblemàtics la ciutat, la Seu Vella,… Llegeix més»

II Jornada Gustum

L’alumnat de 3r curs del Cicle Formatiu de Grau Superior de Direcció en Cuina i Serveis de Restauració i de 3r curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Cuina, Gastronomia i Serveis de Restauració de l’Escola d’Hoteleria de Lleida han conegut de primera mà… Llegeix més»

Campionat Barista de Catalunya

Enhorabona!!!!
Ester Orna segona classificada i millor espresso i Xavier Catalan 3r classificat en el XIII Campionat Barista de Catalunya que s’ha dut a terme al centre cívic i cultural La Sitja de Fornells de La Selva a Girona.

Food&Fun

Presentació de les III Jornades gastronòmiques “Food and Fun” per impulsar la gastronomia  de la nostra demarcació amb què tretze restaurants de Lleida, Alcoletge i Raimat posaran de relleu la creativitat de la cuina lleidatana des de l’1 al 22 de novembre.