III Jornades Professionals a l’Escola d’Hoteleria del Pallars

Aquesta setmana tenen lloc les III Jornades Professionals a l’Escola d’Hoteleria del Pallars, després de l’èxit obtingut en les edicions anteriors.

Durant tota la setmana ens visiten professionals del sector per mostrar-nos la seva experiència, en format xerrada, taller o mostra d’experiències. És una forma més que interessant per evidenciar la necessitat de treballar conjuntament entre el sector formatiu i el professional.

Per ara ja ens ha visitat la Laura Gordó de Cal Tomàs i en Joan Luque del Restaurant Celler dels Joglars i de l’Alma’s Cafè de Sort, sessió de la qual us adjuntem algunes de les imatges que vam poder fer.

Avui estem gaudint al màxim de la visita de Dolors Etxalar i Laura Figuera del programa El teu gust i el Jaime Bes i la Clàudia Gozzi del Restaurant El Raier.

I per als propers dies, tindrem la visita d’Eli Farrero d’El Ventador i Ariadna i Jordi Roca de Xic’s Cal Borrech, l’Àngel de Licors Portet, l’Iban Campos de Formatges de Pallars, l’Eva Carmona d’El Vinyer i la pastisseria La Lionesa de Sort.