I Fira Talent TIC

El dimecres 31 de maig, l’Associació d’Empreses de Noves Tecnologies de Girona va organitzar la primera edició de la Fira Talent TIC conjuntament amb l’equip de prospecció d’FP dual dels SSTT de Girona del Departament d’Educació.

En aquesta primera edició van participar més de 40 alumnes amb la col·laboració de l’Institut Pla de l’Estany, l’Institut Bosc de la Coma, l’Institut Sa Palomera, l’Institut Vidreres, l’Institut Cendrassos, l’Institut Montilivi, l’Institut Rafael Campalans, l’Institut de Palamós, i el Patronat de l’Escola Politècnica de la Universitat de Girona.

La jornada ha permès facilitar el contacte entre alumnat i empreses amb un format de fira tipus “speed dating” per a permetre, en els pròxims mesos, la incorporació al món laboral, ja sigui en format pràctiques o com a treballadors/es.

Notícia del Diari de Girona