Disi Serveis Informàtics i l’Oficina de Turisme de Tortosa, organitzacions excel·lents.

Disi Serveis Informàtics, SL i l’Oficina de Turisme de Tortosa, han obtingut la certificació de qualitat en el nivell d’Excel·lència per la seva gestió de l’FP dual, obtinguda a partir de l’auditoria impulsada per l’Institut Montsià.

Fer equip i camí a l’ensems mai havia estat tan determinant per als centres educatius i empreses que formen professionals per i de futur. En un món globalitzat i canviant com ho és el nostre, aprendre i desaprendre són paradigmes dels nous valors demanats pel mercat laboral; i és per això que empreses i entitats compromeses amb l’entorn educatiu, com Disi Serveis informàtics, SL i Turisme Tortosa, fa un temps van decidir fer una passa més enllà i apostar per l’FP Dual.

Tot projecte que pretengui arribar lluny no serà pas planer, calmós o desproveït d’esforç, ho sabem, i també som conscients que el pensament divergent transformarà els reptes en creixement i amb l’anàlisi en know how. Després d’un intens matí d’anàlisi conjunt, capitanejat per la senyora Laura Barbero d’Applus, i amb la incansable col·laboració dels senyors Curto i Segarra, tenim la satisfacció de dir que les empreses auditades han aconseguit l’obtenció del nivell 3 que acredita l’Excel·lència per la qualitat en la gestió de l’FP dual.

Ens omple de joia! Enhorabona a Disi serveis informàtics, empresa líder en transformació digital i solucions a mida en l’àmbit empresarial. Volem i és de justícia agrair al seu director Albert Curto Ferré i a tot l’equip humà, on podem trobar antics alumnes, ara Tècnics superiors (TS), la seva exquisida professionalitat, dedicació, i acollida a l’alumnat dels CFGS d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa, Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma i Desenvolupament d’Aplicacions WEB.

Enhorabona a Tortosa Turisme, també Oficina d’Informació Turística de la Generalitat en les Terres de l’Ebre, per la seva benvinguda des de 2013 a l’alumnat del CFGS de Guia, informació i assistències turístiques. Agrair al seu director Oriol Segarra Sáez i el seu equip, especialment a Dèvora i Maribel la seva guia pels secrets que fan del turisme la professió de l’alegria.

Aquest reconeixement és el fruit de l’esforç de molts anys de treball, i per això volem felicitar a Disi Serveis Informàtics, SL i a Tortosa Turisme, i aprofitar també per encoratjar-los a seguir pel mateix camí.

Us ho mereixeu !