1a Jornada Empresa-Escola al Martí Dot de Sant Feliu de Llobregat

El dimarts 7 de maig, l’institut Martí Dot de Sant Feliu de Llobregat va realitzar la seva 1a Jornada Empresa – Escola. Es tracta d’un esdeveniment en el qual van participar diverses empreses del territori amb interès en reclutar i formar talent prometedor.

La part central de la jornada era una ronda d’Entrevistes Meet & Interview (Speed Dating) on estudiants i representants d’empreses es reunien en rondes d’entrevistes ràpides. Aquesta dinàmica estil “speed dating” permet a ambdues parts conèixer-se de manera àgil i efectiva, explorar possibles col·laboracions i compartir expectatives. En acabar, la valoració de les interaccions va permetre la signatura de convenis marc entre el centre educatiu i algunes empreses participants.

Els estudiants, molts dels quals s’enfrontaven a la seva primera entrevista de feina, van tenir la sort de fer-ho en un entorn conegut com és el seu propi institut i comptar amb l’encoratjador suport del professors.