1a edició de la Fira informa’t a Solsona

El passat dijous 28 de febrer, a la Sala Polivalent de Solsona es va fer la primera edició de la fira Informa’t al territori SolCar  donant a conèixer als estudiants de tots els nivells i famílies per l’oferta d’educació post obligatòria del Solsonès i Cardona per al proper curs 2024-2025.

Aquesta fira ha estat organitzada per diferents actors de la zona SolCar, amb presència i participació (entre altres) dels estudiants i professors de l’Institut Francesc Ribalta, Institut Sant Ramón, Escola Agrària del Solsonès, Escola Arrels, Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès i els Serveis Educatius del Solsonès.

Amb un total de 14 estands, els assistents van conèixer de primera mà cadascú dels ensenyaments post-obligatori presents al territori, molts d’ells cicles en modalitat DUAL. Us deixem un recull d’imatges de la fira.