Tens ànima de periodista? Et busquem per engegar el projecte radiofònic!

• L’IE Els Tres Pins obre un procés de selecció per dinamitzar l’àmbit comunicatiu del centre.

Vols ajudar en la presa de decisions d’àmbit periodístic? Amb l’objectiu de posar en funcionament la ràdio escolar i establir les bases d’aquesta nova eina comunicativa del centre, i a banda també d’ajudar en la creació de notícies per al web i les xarxes socials, l’IE Els Tres Pins busca persones intrèpides per fer periodisme, comunicar i entretenir.

S’ha habilitat el correu premsa@trespins.com per rebre candidatures fins al 30 de novembre. La intenció és que cada classe estigui representada al Consell de redacció per informar i traslladar totes aquelles inquietuds/notícies del seu grup. La proposta, de moment, es dirigeix a l’alumnat de Cicle Superior (5è i 6è) i Secundària. Sobre què cal informar i com fer-ho? Cal publicar algun contingut rellevant aquesta setmana? Quins programes radiofònics es poden crear? Com ho treballem des de les diferents matèries? Tot això i molt més es posarà sobre la taula en les reunions setmanals que s’organitzaran cada dilluns a la Sala Àgora, d’11 a 11:30 hores. Que no t’ho expliquin… Ho has de viure!