Punt final a Carnaval i la setmana més divertida de l’any!

• Malgrat la pluja d’aquest divendres, el centre s’ha omplert de somriures, disfresses i coreografies!

A primera hora del matí d’aquest divendres, l’alumnat d’Infantil i Primària s’ha reunit a la Sala Polivalent per gaudir d’una desfilada per classes i d’uns balls preparats fantàstics! Després, la música no s’ha aturat i han pogut seguir passant-ho d’allò més bé amb els/les companys/es.

Després del pati ha arribat el torn de l’alumnat més veterà del centre. El jovent de l’ESO també ha fet de les seves a la Sala Polivalent amb unes interpretacions i unes coreografies xulíssimes.

Una setmana farcida de propostes
Dimarts vam haver de venir vestits i vestides d’un color, dimecres en pijama, dijous amb un complement al cap i divendres, ja com a tancament, l’alumnat d’Infantil i Primària podia venir amb una disfressa lliure d’esportistes, seguint la temàtica dels Jocs Olímpics que es treballa enguany a l’IE Els Tres Pins. En el cas de l’ESO, cada grup-classe ha preparat un ball vinculat a algun esport.

Famílies d’Infantil i Primària: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

Famílies i alumnes d’ESO: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.