L’alumnat de Cicle Superior, meravellat amb l’espectacle Big Bang Beethoven

• Les noies i els nois de 5è i 6è de Primària van viure un gran concert al Palau de la Música.

En una sortida que va tenir lloc el passat dimarts 6 de febrer, l’alumnat tutoritzat per l’Anna i la Gemma van poder escoltar i gaudir d’arranjaments i coreografies d’un gran nombre d’obres de Beethoven. Algunes d’aquestes composicions, a més, les han treballat a música al llarg dels darrers cursos.

Els/Les alumnes van poder veure de molt a prop instruments com el fagot, la mandolina o el vibràfon. Va ser al·lucinant!

L’excursió a Barcelona va esdevenir una gran oportunitat per descobrir la música de Beethoven en una proposta escènica-musical preciosista i de gran inspiració artística. El concert, que va ser explosiu, profund i vital, ens va deixar bocabadades i bocabadats!

Famílies de 5è: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.

Famílies de 6è: A continuació, us deixem la galeria d’imatges de la jornada en accés restringit perquè les pugueu veure i descarregar. Per accedir-hi, cliqueu a la foto de “més” i identifiqueu-vos amb el correu @trespins.com.