Nova proposta teatral per a l’alumnat de francès d’ESO

• Els nois i les noies de 1r, 2n i 3r d’ESO es van desplaçar al Cinema Edison, al Centre Cultural de Granollers, aquest dilluns 30 de gener.

Nova sortida cultural per continuar aprenent i creixent en l’àmbit lingüístic. En aquesta ocasió, l’alumnat d’ESO que realitza l’assignatura de francès va gaudir d’un espectacle teatral per millorar les seves competències en aquesta llengua estrangera.

El jovent de 1r, 2n i 3r d’ESO van assistir a la representació de l’obra “Le tour du monde de Nelly Bly”, on van poder conèixer la història d’aquesta periodista que va ser la primera dona a fer la volta al món, una fita que va voler assolir inspirada per la novel·la de Jules Verne.

D’aquesta manera, l’alumnat més gran també s’implica a l’hora de fer activitats relacionades amb “La volta al món en 80 dies”, d’en Jules Verne, un eix temàtic que omple els passadissos i les propostes didàctiques del centre al llarg del curs.