L’alumnat de 5è assisteix a la gala final del concurs #CientífiKsEnJoc

• Aquest dijous hem viscut una jornada molt enriquidora on els nois i les noies han pogut compartir experiències amb les altres escoles que hi han participat.

En cooperació amb l’Elisenda Jove, investigadora i científica catalana de la Universitat de Barcelona (UB), els nois i les noies van haver de dissenyar un videojoc per prendre consciència entorn de la pobresa energètica. Tot i no haver guanyat el premi final, estem molt satisfets i satisfetes amb la feina del grup-classe i la seva implicació en tot el projecte. Continuem sumant aprenentatges!

VI Edició del concurs CientífiKs en Joc
L’alumnat de 5è es va inscriure el mes de setembre a la VI Edició del concurs CientífiKs en Joc. Es tracta d’un programa educatiu virtual del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya que consisteix a escollir una científica catalana en actiu amb l’objectiu de tractar la recerca en temes de l’energia des de diverses perspectives, de la mà d’aquesta investigadora escollida. Per a més informació, podeu consultar aquesta notícia que es va publicar al web de l’IE Els Tres Pins.