L’alumnat d’Educació Infantil gaudeix del projecte teatral elaborat per 1r d’ESO!

• Els nens i les nenes més petits i petites gaudeixen d’una obra d’ombres xineses preparada per l’alumnat de l’optativa de teatre.

Al llarg de les darreres setmanes, el jovent ha liderat la iniciativa i s’ha encarregat de dur a terme tot el projecte des de l’inici fins a la seva posada en escena, amb un text de creació pròpia. Els nois i les noies de 1r d’ESO també s’han responsabilitzat de crear titelles, idear l’escenari, triar les músiques que acompanyaven l’obra i, finalment, representar-la davant tots els grups d’Educació Infantil. Una performance brutal!

Continuem teixint vincles i proposant iniciatives que fomenten l’aprenentatge i el creixement personal i acadèmic de totes i cadascuna de les etapes educatives. Els infants han quedat meravellats amb la història!