L’univers de Tim Burton, a escena a 2n d’ESO

• Els nois i les noies de l’IE Els Tres Pins han treballat aquest gènere de la literatura des de l’assignatura de Llengua Catalana.

Art, creativitat i llengua. En una proposta emmarcada en l’assignatura de Llengua Catalana impartida per la Raquel Martínez, l’alumnat de 2n d’ESO ha treballat el gènere de la biografia des d’un vessant més visual i potenciant les arts plàstiques.

Aprofitant que el cineasta Tim Burton ha visitat el territori espanyol recentment i es pot visitar a Madrid la seva exposició immersiva ‘Tim Burton. El laberinto’, i coincidint també amb la celebració de Halloween dels darrers dies, els nois i les noies han treballat la trajectòria personal i cinematogràfica d’aquest director nord-americà. A més, a través de l’anàlisi i descobriment de la seva filmografia, el jovent també ha vinculat l’activitat a Edgar Allan Poe i Vincent Price.

Totes aquelles persones que vulguin contemplar les creacions artístiques de l’alumnat de 2n d’ESO poden visitar l’exposició situada a la Sala Àgora. No us perdeu les grans dosis de talent i originalitat de l’alumnat!