Experiments compartits entre 2n d’ESO i 3r de Primària

• Seguim amb la SETMANA DE LA CIÈNCIA al 3 πns amb un munt d’activitats i propostes.

L’alumnat de 2n d’ESO ha preparat un experiment fascinant per als nostres joves científics i científiques de 3r de Primària! Amb gran entusiasme, les nenes i els nens de Cicle Mitjà han explorat les propietats fascinants de la matèria a través d’un experiment amb aigua i farina de blat. L’alumnat més gran ha guiat l’experiència amb habilitat i paciència, fomentant la participació i el descobriment científic.

La diversió i l’aprenentatge van de la mà en aquesta experiència única! Agraïm al jovent de 2n d’ESO la promoció de la curiositat i l’interès pels misteris del món que ens envolta.