El jovent de 1r d’ESO reflexiona sobre la pressió estètica

• L’alumnat tutoritzat per la Marta i en Xavi va assistir a una interessant sessió de microdebats proposats per la fundació AC Granollers.

Quin poder té la societat damunt dels nostres cossos? Quins són els cànons de bellesa femenins? Què és la pressió estètica i social? Quins són els poders fàctics que dominen i determinen el nostre dia a dia? De tot això i molt més es va debatre i reflexionar a l’aula en un taller molt dinàmic i engrescador.

Aquesta xerrada va ser un experiment social, per veure com reaccionaven els/les alumnes de l’IE Els Tres Pins de Vallromanes davant aquesta performance. Ens va agradar molt l’actuació de la Jess perquè ho feia molt bé, molta gent va connectat amb ella i ens va semblar molt xula la seva entrada rapejant com si fos tota una professional.

Sinopsi de Jess
La Jess és una noia que és a punt de saltar a la fama. Una trucada li canviarà la vida i podrà complir el seu somni: ser cantant de rap i fer gires per tot Europa. Una segona trucada per part del seu productor demanant-li canvis en l’aspecte físic per tal de poder triomfar farà que el seu món s’ensorri.

Reflexió escrita per Alba E, alumna de 1r d’ESO