Els ecosistemes, un gran projecte realitzat per 5è de Primària

• L’alumnat tutoritzat per l’Anna va aprofundir un munt en l’àmbit de les ciències naturals.

Escrit realitzat per l’alumnat de 5è de Primària:

Els ecosistemes estan formats pels éssers vius, el lloc on viuen i les relacions que s’estableixen entre ells. Per grups vam construïr maquetes d’alguns ecosistemes. N’hi ha molts i diversos!

El 28 de novembre vam fer la presentació, totes i tots ens vam esforçar molt. També vam aprendre que la nostra actitud davant el medi ambient és molt important per protegir els ecosistemes i que és molt recomanable reduir, reutilitzar i reciclar (les tres erres).

A les fotos teniu el resultat de les nostres maquetes. Esperem que us agradin!