L’alumnat de teatre enlluerna els infants de l’Escola Bressol

• Les noies i els nois, dirigits per l’Àfrica, interpreten ‘El lladre de fulles’ a l’altra comunitat educativa del municipi i tanquen així un projecte molt bonic.

L’esquirol està molt enfadat! Hi havia un munt de fulles boniques al seu arbre, però on són avui? En falten unes quantes! ALGÚ SE LES HA ENDUT I AIXÒ VOL DIR QUE HI HA UN LLADRE PELS VOLTANTS! QUI SERÀ?

L’alumnat de l’optativa de teatre de 1r d’ESO va explicar aquest dijous la divertida història d’un esquirol sorprès davant el canvi inevitable de les estacions. L’experiència va ser molt enriquidora i el jovent va aprendre un munt. Al llarg de les darreres setmanes, les noies i els nois van liderar la iniciativa i es van encarregar de dur a terme tot el projecte des de l’inici fins a la seva posada en escena.

Guió, interpretació i molta diversió per crear una performance esplèndida!