Confinament 02

Benvolgudes famílies,

Ens tornem a posar en contacte amb vosaltres per facilitar-vos informació oficial rebuda relacionada amb els criteris per al desenvolupament de l’acció educativa i l’avaluació dels alumnes en els centres.

En primer lloc, però, volem aprofitar aquest moment per a donar-nos entre tots i totes una abraçada col·lectiva. Us sentim a prop malgrat la distància física i continuem compromesos amb la nostra professió, tot vetllant  per l’aprenentatge i el benestar emocional del nostre alumnat, especialment en aquests moments tan difícils per a tots i totes.

Us facilitem a continuació l’extracte de la informació més rellevant rebuda:

“La 2a. Avaluació es dona per acabada el 12 de març. Els informes de l’avaluació es podran lliurar durant les primeres setmanes, un cop es normalitzi l’activitat acadèmica.

Amb tota probabilitat, l’inici de la 3a avaluació es farà en situació de confinament, després de Setmana Santa. Es manté el calendari escolar i la tasca educativa es centrarà en les competències bàsiques.

El professorat realitzarà propostes setmanals, des de diferents àmbits curriculars, amb un calendari de lliurament i amb la possibilitat de fer un retorn de les activitats realitzades a l’alumnat per afavorir la millora dels aprenentatges. Tanmateix, s’evitarà replicar el treball que es fa en el centre i, per tant, la transposició directa dels horaris setmanals. Caldrà fer-ho sostenible pel que fa a la dedicació tant de l’alumnat com del professorat.

Caldrà revisar els criteris d’avaluació formulats a principi de curs i adaptar-los a les limitacions formatives i personals amb les quals s’hagi trobat cada alumne. Cal ajustar-se al ritme, les característiques i la situació personal de cada alumne.”

Som conscients de les múltiples dificultats que comporta iniciar un trimestre acadèmic amb aquests mitjans. Tot i així, farem tot el que estigui a les nostres mans per a fer-ho possible. Vetllarem per a mantenir sempre actives les vies de comunicació i no dubteu en utilitzar-les sempre que ho considereu necessari.

Continuem endavant, sempre endavant. Molts ànims i moltes abraçades!!!

Equip docent